بازار خودرو

مشخصات فنی ساینا GX اعلام شد [+امکانات رفاهی]

مشخصات فنی ساینا GX به عنوان نسخه فول آپشن ساینا رسما توسط سایپا منتشر شده است. اما این محصول چه تفاوتی با نسخه معمولی ساینا دارد؟

مشخصات فنی ساینا GX رسماً توسط شرکت سایپا اعلام شد. ساینا GX درحقیقت نسخه فول‌آپشن خودرو ساینا S محسوب می‌شود که نه از لحاظ ظاهری بلکه از لحاظ فنی و امکانات با این خودرو تفاوت دارد. اما بهتر است بدانید که این خودرو بعد از خودرو شاهین، دومین خودرو سایپا از لحاظ قیمت است که احتمالاً با افزایش قیمت عرضه خواهد شد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی سایپا اطلس اعلام شد [+امکانات رفاهی]

مشخصات فنی ساینا GX رسما توسط سایپا منتشر شد

شرکت سایپا کاتالوگ رسمی ساینا GX به‌عنوان نسخه فول آپشن ساینا S را منتشر کرد. ساینا GX از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با ساینا اس ندارد، اما طراحان با اعمال تغییرات جزئی در چراغ‌ها و سپرها توانستند آن را نسبت‌به سایر مدل‌ها متمایز کنند. در ادامه، لیست مشخصات فنی و امکانات ساینا GX را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید ...   قیمت روز خودرو امروز 10 خرداد 1402؛ لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا

مشخصات فنی ساینا GX رسما توسط سایپا منتشر شد

امکانات سایپا GX

ساینا GX دارای ویژگی‌هایی مانند دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ضد سرقت، نمایشگر دمای هوای بیرون، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، نشانگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، صندلی راننده دستی شش‌حالته، ایزوفیکس ، چرم داخلی، چراغ‌های جلو، چراغ روشنایی در روز، چراغ اتوماتیک، سیستم کنترل فشار باد لاستیک (TPMS)، کنترل صوتی فرمان، دوربین عقب، مانیتور 7 اینچی، شیشه دودی عقب و غیره است.

البته لازم به ذکر است که قرار بود سایپا داشبورد جدیدی برای این خودرو بسازد و ساینا GX با خط طراحی جدید داشبورد به بازار بیاید اما در تصاویر ارائه شده در کاتالوگ همچنان شاهد همان چینش قدیمی هستیم و مشخص نیست تکلیف آن پروژه که قدم‌های نهایی را پست سر می‌گذاشت چه شد و بالاخره ساینا GX چه زمانی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی ساینا GX چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا