بازار خودرو

بهترین خودروهای ایرانی ؛ کدام خودروهای تولید داخل ارزش خرید دارند؟

این روزها بازار خودروهای ایرانی به دلیل افزایش عجیب قیمت خودرو‌ها و کاهش قدرت خرید مشتریان چندان پررونق نیست و خرید و فروش‌ها به شدت راکد شده است. فرقی نمی‌کند که بهترین خودروهای ایرانی باشند یا بدترین، چراکه افزایش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد.

گرچه اوضاع بازار ماشین خراب شده است، اما خرید و فروش صفر نشده و خریداران و فروشندگان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. اگر شما هم قصد خرید یکی از بهترین خودروهای تولید داخل را دارید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای تسلا 2023 

بهترین خودروهای 2023

بهترین خودروهای ایرانی 1402

مطلب پیش رو قصد دارد بهترین خودروهای ایرانی بازار را مورد بررسی قرار دهد و بیشتر مناسب افرادی‌‌ است که قصد دارند با سرمایه خود ماشین بخرند ولی نمی‌دانند کدام خودروی وطنی عملکرد بهتری دارد! کیفیت خودروهای داخلی واضح و آشکار است؛ با این‌حال از بین سبد محصولات ایران خودرو و سایپا می‌توان ماشین‌هایی نسبتا خوبی برای مصرف شخصی پیدا کرد. در ادامه با معرفی بهترین خودروهای ایرانی ما را همراهی کنید.

پژو 207 صندوقدار

بهترین خودروهای ایرانی
بهترین خودروهای ایرانی

یکی از بهترین خودروهای ایرانی پژو 207 صندوقدار است. ایران خودرو در قیاس با گروه خودروسازی سایپا، محصولات با کیفیت‌تری دارد و یکی از جدیدترین آنها، پژو 207 صندوقدار است. این خودروی جادار برای خانواده‌های کم جمعیت گزینه خرید مناسبی محسوب می‌شود و به لحاظ مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی، تفاوت چندانی با سایر هم‌رده‌های خود نظیر 206 ندارد.

از نظر ظاهری نیز پژو 207 شباهت زیادی با پژو 206 دارد و حتی می‌توان گفت ایران خودرو اقدام به تولید خودرویی تکراری کرده است. پیشرانه 207 صندوقدار 4 سیلندر است و می‌تواند در بهترین حالت، 105 اسب بخار قدرت تولید کند. دکمه‌های کنترلی روی فرمان، آینه‌های تاشونده برقی جانبی و سنسور دنده عقب از جمله امکانات این ماشین به حساب می‌آیند.

پژو 206 صندوقدار V8

بهترین خودروهای ایرانی

پژو 206 صندوقدار با پژو 207 اس دی مو نمی‌زند. این خودروی خانوادگی دارای صندوق عقبی جادار و بزرگ است و اگر اهل مسافرت هستید بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید 206 هاچ بک فضای صندوق عقب ندارد و بیشتر به درد جوانان می‌خورد. مشتریانی که اهل مسافرت خانوادگی هستند، بهتر است 206 SD را خریداری کنند.

می‌توان صندلی‌های عقب این خودرو را تا کرد تا ظرفیت بیشتری در دسترس قرار گیرد. یکی دیگر از مزایای این خودرو، سیستم تعلیق عقب است که منجر به آرامش خاطر و آسایش سرنشینان می‌شود. پژو 206 صندوقدار مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر است و می‌تواند حداکثر 105 اسب بخار قدرت تولید کند. سیستم تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی و قفل مرکزی ریموت‌دار از جمله امکانات این خودرو به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای جهان

بهترین خودروهای 2023

پژو پارس ال ایکس

بهترین خودروهای ایرانی
بهترین خودروهای تولید داخل

یکی دیگر از محصولات با کیفیت و پرطرفدار ایران خودرو، پژو پارس ال ایکس است. این خودروی خوش ظاهر در میان تولیدات داخلی سرآمد است و مشتریان زیادی دارد. تفاوت ظاهری بین مدل‌های مختلف پژو پارس وجود ندارد و یا اینکه بسیار جزئی و نامحسوس است. زیر کاپوت این خودروی سدان یک پیشرانه 4 سیلندر خوابیده که می‌تواند تا 110 اسب بخار قدرت تولید کند.

از مزایای پژو پارس LX می‌توان به آلایندگی پایین و مصرف سوخت بهینه اشاره کرد. همچنین امکانات رفاهی این خودرو به سیستم تهویه اتوماتیک، تنظیمات برقی صندلی جلو و سیستم اخطار سرقت محدود می‌شود.

پژو 206 تیپ 5

بهترین خودروهای ایرانی

پژو 206 یکی از بهترین خودروهای تولید داخل بوده که بیشتر مورد توجه جوانان قرار گرفته است. کیفیت نسبتا بالای این خودرو ثابت کرده می‌تواند تا سال‌های سال نظر خاص خریداران را جلب کند. 206 محصولی است که باب طبع مشتریان متوسط و حتی مرفه جامعه قرار گرفته و برخی حاضرند هزینه بیشتری از بودجه‌شان بپردازند تا یک دستگاه از آن را داشته باشند.

در حالت کلی می‌توان پژو 206 را خودرویی زیبا دانست که المان‌های طراحی اصولی و استاندارد را دارد. با این‌حال، تیپ 5 این خودرو در قیاس با سایر تیپ‌ها تفاوتی ندارد. زیر کاپوت پژو 206 یک موتور چهار سیلندر تعبیه شده که می‌تواند نهایتاً 110 اسب بخار قدرت تولید کند. از جمله آپشن‌های قابل توجه این محصول می‌توان به آینه‌های جانبی گرم کن، تهویه اتوماتیک، چراغ مشایعت و مه‌شکن جلو و عقب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید ...   خرید خودرو از طریق پلتفرم های مجازی

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای برقی 2022

بهترین خودروهای 2022

رنو ساندرو اتومات

بهترین خودروهای ایرانی
بهترین خودروهای ایرانی 1402

رنو ساندرو اتومات یکی از بهترین خودروهای تولید داخل است. بازار خودروی داخل با محصولات رنو ناآشنا نیست و تا به امروز با خودروهای مختلف این خودروساز سر و کار داشته‌ایم. ال 90 یکی از پرطرفدارترین خودروهای این کمپانی است که هم توسط ایران خودرو و هم سایپا وارد بازار شد. رنو ساندرو شباهت‌هایی با ال 90 دارد و از نظر مشخصات فنی نیز بی‌شباهت به آن نیست.

رنو ساندرو، خودروی هاچبک و اسپرت به حساب می‌آید و به درد جوان‌ترها می‌خورد. شرکت پارس خودرو پس از توقف تولید این محصول در کشورهای خارجی، اقدام به مونتاژ آن در داخل کشور کرد. زیر کاپوت ساندرو یک پیشرانه 4 سیلندر قرار گرفته که می‌تواند تا 105 اسب بخار قدرت تولید کند. از جمله آپشن‌های رفاهی این محصول می‌توان به چراغ مه شکن جلو، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم کن و قفل مرکزی اشاره کرد.

دنا پلاس

بهترین خودروهای ایرانی

یکی دیگر از محصولات جذاب و پرطرفدار بازار ایران و ایران خودرو، دنا پلاس است. خوشبختانه مشتریان زیادی برای داشتن یک دستگاه از این خودرو صف کشیده‌اند و خرید آن معقول و منطقی به نظر می‌رسد. برخی از دلایل موجه خرید یک دستگاه دنا پلاس عبارتنداز: طراحی خوب، خدمات پس از فروش مناسب و وجود قطعات و ابزارهای یدکی آن در بازار.

دنا پلاس نسخه ارتقا یافته یا فیس لیفت دنا معمولی به شمار می‌رود و تنها تفاوت این خودرو با مدل معمولی در چراغ‌ها و پنجره‌ها است. در زیر کاپوت دنا پلاس که یکی از بهترین خودروهای 1402 است یک موتور چهار سیلندر تعبیه شده که می‌تواند حداکثر 115 اسب بخار قدرت تولید کند. از جمله امکانات رفاهی دنا پلاس می‌توان به کنترل اتوماتیک تهویه هوا، سانروف، آنتن کوسه‌ای، سنسور دنده عقب و سیستم ضد سرقت اشاره کرد.

تندر 90

بهترین خودروهای ایرانی
بهترین خودروهای تولید داخل

تندر 90 به عنوان یکی از بهترین خودروهای ایرانی 1402 و البته سال‌های گذشته خوش درخشیده و به واسطه ظاهر جذاب و فضای صندوق عقب جادار و وسیع بسیار مورد توجه خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است. البته فضای بزرگ صندوق عقب برای برخی چندان جذاب نیست چرا که در ظاهر خودرو خلل ایجاد کرده است. بسیاری از افرادی که پشت فرمان این خودرو نشسته‌اند بر این باورند که بزرگی صندوق مانع دید درست راننده می‌شود.

خوشبختانه طراحی ظاهری تندر 90 استاندارد بوده و المان‌های ساده و شکیلی دارد. ناظر بیرونی اتاقک یا کابین این خودرو را بزرگ و حجیم می‌بیند و خط و خطوط های به کار رفته روی بدنه به آن چهره‌ای عضلانی و باابهت بخشیده است. تندر 90 نیز مانند سایر هم‌قطاران خود مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر شده که می‌تواند 105 اسب بخار قدرت تولید کند. از جمله آپشن‌های این سدان می‌توان به سیستم ضد سرقت، فرمان تلسکوپی، رایانه سفری و تنظیم زاویه چراغ‌ها اشاره کرد.

سوالات متداول

بهترین خودروهای ایرانی 1402 کدامند؟

رنو ال 90 یکی از بهترین خودروهای ایرانی 1402 بوده که از زمان تولید تا کنون مورد توجه خانواده‌‌های زیادی قرار گرفته است. صندوق‌ جادار، نشیمن راحت و سواری فوق‌العاده‌ای که دارد آن را به یکی از بهترین خودروهای ایرانی تبدیل کرده است.

بهترین خودروهای ایرانی محصول سایپا کدامند؟ 

در بین محصولاتی که معرفی شد، رنو ال 90 و رنو ساندرو متعلق به شرکت پارس خودرو یکی از زیرشاخه‌های شرکت خودروسازی سایپا هستند که در این مطلب به معرفی آنها پرداختیم.

بهترین خودروهای تولید داخل محصول ایران خودرو کدامند؟

پژو 207 صندوقدار، پژو 206، پژو 206 صندوقدار، دنا پلاس و پژو پارس ال ایکس از جمله بهترین خودروهای تولید داخل هستند که شرکت ایران خودرو آنها را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین خودروهای ایرانی 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا