نرم افزار و برنامه ها

حالا می‌توانید به حساب اینستاگرام خود تا 5 لینک اضافه کنید

پس از سال‌ها مقاومت و توسعه ابزارهای شخص‌ثالث مختلف Linktree، حالا اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد به حساب خود بیش از یک لینک اضافه کنند. درحقیقت حالا تمام کاربران می‌توانند در Bio حساب خود، حداکثر 5 لینک داشته باشند.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، پشتیبانی از 5 لینک در حساب اینستاگرام را در کانال اینستاگرام خود اعلام کرد و گفت احتمالاً با یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های این پلتفرم روبه‌رو هستیم.

افزودن حداکثر 5 لینک به حساب اینستاگرام

ویژگی‌ جدید اینستاگرام می‌تواند کاربردهای متنوعی برای کاربران داشته باشد. برای مثال می‌توانید به حساب‌های خود در سایر شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام لینک دهید تا کاربران بتوانند به همه آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

برای افزودن لینک به حساب‌تان در اینستاگرام، تنها کافیست به پروفایل خود بروید و گزینه ویرایش پروفایل یا Edit Profile را بزنید. در این بخش می‌توانید چندین لینک به پروفایل خود اضافه کنید، برای آن‌ها نام انتخاب کنید و همچنین ترتیب آن‌ها را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید ...   جک دروسی با حمایت ایلان ماسک، حساب اینستاگرام خود را حذف کرد
اینستاگرام لینک

اگرچه حالا می‌توانید چندین لینک به حساب‌تان اضافه کنید، اما تنها یک لینک به نمایش گذاشته می‌شود. درحقیقت مخاطب شما می‌تواند به‌طور مستقیم به اولین لینک برود، اما برای دسترسی به سایر لینک‌ها یک صفحه پاپ‌آپ برای او ظاهر می‌شود. در این صفحه سایر لینک‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند و مخاطب می‌تواند لینک مورد نظرش را انتخاب کند.

شاید لیست‌شدن تمام لینک‌ها در صفحه اصلی برای صاحب حساب و البته مخاطب جذاب‌تر باشد، اما همچنان با یک قابلیت کاربردی روبه‌رو هستیم. به نظر می‌رسد پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک و تغییراتی که ماسک در آن ایجاد کرد، متا می‌خواهد با تغییرات مثبت در پلتفرم‌های مختلفش، کاربران بیشتری را جذب کند.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا