موبایل

پیکسل 7a شاید آخرین گوشی از سری پیکسل a گوگل باشد

گوگل هفته آینده رویداد I/O 2023 را برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در آن از گوشی پیکسل 7a رونمایی کند. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید این دستگاه احتمالاً آخرین گوشی سری پیکسل a گوگل باشد.

گوگل در کنفرانس I/O 2023 احتمالاً از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند: گوشی میان‌رده پیکسل 7a و گوشی تاشوی پیکسل فولد. حالا به گفته یکی از منابع دنیای فناوری به نام «یوگش برار»، پیکسل 7a نسل جدیدی نخواهد داشت؛ بنابراین خبری از پیکسل 8a نخواهد بود.

منتظر مرگ گوشی‌های سری پیکسل a گوگل باشیم؟

برار در توییتی به این موضوع اشاره کرده که عمر گوشی‌های سری پیکسل a ظاهراً رو به پایان است. به گفته این منبع، با توجه به افزایش قیمت و مشخصات پیکسل 7a، او مطمئن است که خبری از پیکسل 8a نخواهد بود. برار مدعی شده است که گوگل از سال آینده تنها مدل استاندارد، پرو و یک گوشی تاشو را روانه بازار خواهد کرد؛ رویکردی مشابه استراتژی سامسونگ.

گوگل پیکسل 7a

درحالی‌که برار از پایان احتمالی عمر گوشی‌های سری پیکسل a خبر داده است، گزارش دیگری می‌گوید گوگل احتمالاً این دستگاه‌ها را هر دو سال یک بار روانه بازار می‌کند. با توجه به این موضوع، امسال با پیکسل 7a روبه‌رو می‌شویم و در سال 2025 باید منتظر پیکسل 8a یا 9a باشیم.

درنهایت باید گفت که با توجه به اینکه گوگل اخیراً دست به تعدیل نیرو زده است و می‌خواهد در هزینه‌هایش صرفه‌جویی کند، این احتمال وجود دارد که بخش سخت‌افزار هم دچار تغییراتی شود. بنابراین شاید واقعاً مرگ گوشی‌های سری پیکسل a نزدیک باشد و از سال آینده تنها با مدل‌های استاندارد، پرو و یک گوشی تاشو روبه‌رو شویم.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا