موبایل

نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا منتشر شد؛ بزرگترین تغییرات تاریخ آیفون! [+فیلم]

نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا منتشر شده است. این درواقع یک طرح مفهومی از آیفون آینده است و به نظر می‌رسد بر اساس آن باید انتظار تغییرات قابل توجهی در آیفون 15 را داشته باشیم.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

کانال یوتیوب Unbox Therapy به‌عنوان یک افشاگر ظاهر شده  و نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا را در کانال خود آپلود کرده است. پیش‌تر عنوان کرده بودیم که گوشی بعدی اپل با توجه به سیاست‌های سختگیرانه اتحادیه اروپا، تغییراتی به خود خواهد دید.

اما در این طرح نخستین تغییری که بیشتر به چشم می‌خورد، اضافه شدن پورت شارژ USB-C به جای پورت لایتنینگ است. در ادامه می‌توانید دیگر تغییرات آیفون 15 اولترا را نسبت به گوشی‌های سابق آیفون ببینید.

بیشتر بخوانید: نمایش دکمه اکشن آیفون 15 پرو در جدیدترین رندرهای فاش شده

نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا فاش شد

آیفون ۱۵ اولترا در ماه‌های گذشته، تنها نامی بود که به قوی‌ترین مدل از گوشی‌های نسل جدید اپل نسبت داده می‌شد و اکنون اکثر افشاگران اعتقاد دارند که اپل پسوند اولترا را برای خانواده‌ آیفون ۱۶ رزرو کرده است. این در حالی‌ است که کانال یوتیوب Unbox Therapy می‌گوید به ماکت آیفون 15 اولترا دسترسی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید ...   مقایسه A54 با شیائومی 13 لایت ؛ بررسی دو مدعی بازار میان‌رده

اپل امسال برای اولین‌بار درگاه USB-C را به آیفون اضافه می‌کند. تغییر درگاه یکی از نکات مهم درباره‌ آیفون‌های نسل جدید است؛ اما این گوشی‌ها میزبان تغییرات دیگری نیز خواهند بود. برای نمونه، گفته می‌شود مدل‌های پرچم‌دار (پرو و پرو مکس یا اولترا) فریم تیتانیومی دارند.

اپل احتمالاً در آیفون ۱۵ اولترا نسبت نمایشگر به بدنه را بهبود می‌دهد و این گوشی را به دوربینی با لنز پریسکوپی مجهز می‌کند.

افشاگران خوش‌سابقه می‌گویند:

اپل امسال آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را رونمایی می‌کند؛ اما سال آینده افزون‌بر مدل‌های پرو و پرو مکس سراغ رونمایی آیفون ۱۶ اولترا نیز خواهد رفت تا تعداد گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۶ به پنج دستگاه برسد.

ناگفته نماند که اپل احتمالاً گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را اواخر شهریور امسال رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا