موبایل

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 21 (Ulefone Armor 21) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 21 با باتری بزرگ 9600 میلی آمپر ساعتی، اسپیکر 122 دسیبیلی و نمایشگر 120 هرتزی به صورت رسمی معرفی شد.

یولفون از جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم خود از سری آرمور با نام Armor 21 رونمایی کرد. این گوشی که از قابلیت‌های برجسته و نوینی مانند Infinite Halo و اسپیکر قدرتمند Halo 122dB برخوردار است به زودی برای عرضه به بازار آماده خواهد شد. برای آگاهی دقیق از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه منحصر به فرد در ادامه با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی ویوو Y36 معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 21

اولین مشخصه‌ای که در آرمور 21 به چشم می‌آید Infinite Halo است. Infinite Halo که یک نور حلقه‌ای متشکل از 18 قطعه نور LED RGB است، در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. این حلقه نوری دارای 10 نوع افکت نوری مختلف است و از 4 حالت موسیقی، اعلان، تماس ورودی و شارژ پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این امکان تنظیم میزان روشنایی و تغییر حالت‌ها برای کاربران فراهم شده تا بتوانند حداکثر استفاده ممکن را از این بخش داشته باشند. همچنین در صورتی که علاقه‌ای به استفاده از این قابلیت نداشته باشید می‌توانید به راحتی با کلیک بر گزینه Do not disturbed Mode در منوی کشویی آن را خاموش کنید.

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 21

اسپیکر 122 دسی بلی با قطر 36 میلی ‌تر دیگر مشخصه برجسته این گوشی است که به جرات می‌توان گفت قدرتمندترین اسپیکر موجود در بازار بوده و صدای آن از آژیر هشدار و حتی بلندگوی SoundLink Revolve بلندتر است. این اسپیکر ضد آب است و می‌تواند 30 ساعت پخش موسیقی بی وقفه را به کاربران ارائه دهد. قابل ذکر است که هنگام پخش موسیقی، حلقه نوری پشت گوشی با ضربات آهنگ همگام می‌شود و نمای فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

همچنین به گفته مقامات یولفون، برای گوشی Armor 21 یک سیستم نوتیفیکیشن کاملا جدید با صدای متفاوت از سایر گوشی‌ها طراحی شده تا کاربران بتوانند تجربه‌ای جدید و لذت بخش داشته باشند.

بیشتر بخوانید ...   ناتینگ فون 2 در تست سرعت، آیفون 14 پلاس را شکست داد! + ویدیو

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Armor 21 قابلیت کنترل از راه دور از طریق فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) است. شما با داشتن Armor 21 به سرعت می‌توانید وسایلی مانند تلویزیون، دستگاه تهویه هوا، پروژکتور، فن، دی وی دی، ربات جاروبرقی و یا سایر لوازم سازگار با ریموت‌های IR را از راه دور کنترل کنید.

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 21

گوشی Armor 21 با کسب گواهی‌های IP68/IP69K و MIL-STD-810H در برابر آب، گرد و غبار، ضربه و محیط‌های سخت کاملا عایق و مقاوم است. همچنین این گوشی با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 و دوربین دید در شب 24 مگاپیکسلی، به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس و فیلم‌های خیره کننده‌ای را در محیط‌های تاریک ثبت کنند.

علاوه بر این از آنجایی که صفحه نمایش بزرگ و 6.58 اینچی آرمور 21 از وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند، می‌توان گفت که این گوشی برای بازی هم گزینه‌ی مناسبی است.

انرژی مورد نیاز آرمور 21 از طریق یک باتری قدرتمند 9600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تامین می‌شود و به همین دلیل شما می‌توانید با یک بار شارژ تا چندین روز از آن استفاده داشته باشید.

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 21

گوشی آرمور 21 با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 2 ترابایت) از تاریخ 12 ژوئن 2023 برای پیش فروش در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد. در صورتی که کاربران سفارش خود را در طول برقراری رویداد پیش فروش ثبت کنند، از یک تخفیف استثنایی (به مدت محدود) بهره‌مند می‌شوند که قیمت گوشی را به 99.99 دلار می‌رساند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی Ulefone مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 21 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا