موبایل

جعبه‌گشایی پوکو F5 پرو پیش از معرفی رسمی! + ویدیو

پوکو در تاریخ 9 مه (19 اردیبهشت‌ماه) از گوشی‌های پوکو F5 و F5 پرو برای بازار جهانی رونمایی خواهد کرد. اما حالا شاهد افشای ویدیوی جعبه‌گشایی مدل پرو این خانواده هستیم که ما را با محتویات جعبه و همچنین طراحی این گوشی هوشمند آشنا می‌کند.

طبق ویدیویی که توسط یک منبع به نام Sudhanshu Ambhore در توییتر منتشر شده است، با جعبه مشکی‌رنگی روبه‌رو هستیم که روی آن با رنگ زرد نام گوشی و لوگوی پوکو قرار گرفته است. درون جعبه با گوشی، کاور شفاف، شارژر 67 واتی، کابل USB-C و دفترچه‌های راهنمای روبه‌رو هستیم.

طراحی و مشخصات پوکو F5 پرو

طبق ویدیو، پوکو F5 پرو همان ردمی K60 با برندی جدید است. البته در گذشته هم شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند و حالا ویدیوی جدید این موضوع را تأیید می‌کند. این گوشی هوشمند به پنل پشتی خمیده مجهز شده است و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور آن در سمت راست به‌چشم می‌خورند. دو طرف پنل پشتی از طرحی شبیه به فیبر کربن بهره می‌برد و بقیه قسمت‌ها شیشه‌ای هستند.

در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی این گوشی هوشمند یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل خودنمایی می‌کند که میزبان دوربین اصلی سه‌گانه به‌همراه فلاش LED است. در بخش پایینی دستگاه پورت USB-C، درگاه سیم‌کارت و حفره‌های اسپیکر به‌چشم می‌خورند. در بخش بالایی جلوی نمایشگر هم یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار دارد.

به گفته منبع منتشرکننده ویدیوی جعبه‌گشایی، پوکو F5 پرو به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 2K و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود. قدرت این گوشی هوشمند را تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک تأمین خواهد کرد و یک باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد داشت. این دستگاه از شارژ بی‌سیم 30 واتی هم پشتیبانی خواهد کرد.

روی پنل پشتی پوکو اف ۵ پرو دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال، دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین شاهد استفاده از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر خواهیم بود.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا