موبایل

شیائومی Civi 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

شیائومی بالاخره از جدیدترین محصول موردانتظار خود یعنی گوشی اقتصادی شیائومی Civi 3 با مشخصات قابل توجه رونمایی کرد.

شیائومی مطابق برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده، امروز از گوشی شیائومی سی وی 3 رونمایی کرد. این محصول که طراحی جذابی دارد در بخش سخت‌افزاری هم از مشخصات خوبی بهره می‌برد و می‌تواند در بازار میان‌رده‌های رو به بالا یا همان قاتل پرچمدارها، به خصوص با برچسب قیمت اقتصادی‌اش درخشان ظاهر شود.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

مشخصات فنی و قیمت شیائومی Civi 3

شیائومی Civi 3 در چهار رنگ جذاب بنفش، سبز، طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد. در گوشه سمت چپ بالا در پنل پشتی یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل و برجسته جای دارد که سه لنز دوربین را به همراه فلش ال‌ای‌دی در خود جای داده است.

از نظر اندازه، این دستگاه فقط 7.56 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن تنها 173 گرم است تا با یکی از باریک‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار مواجه باشیم.

شیائومی Civi 3 از یک نمایشگر 6.55 اینچی OLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل بهره می‌برد. حداکثر نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز، حداکثر نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت از جمله ویژگی‌های قابل توجه گوشی شیائومی در بخش نمایشگر هستند. همچنین در بالای نمایشگر یک بریدگی برای جاسازی دو لنز دوربین وجود دارد.

شیائومی Civi 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

این محصول در بخش سخت‌افزاری به چیپست قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا مجهز شده که نسخه جدید و بهبود یافته دایمنسیتی 8200 محسوب می‌شود. این محصول در ترکیب‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256/512 یا نهایتا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. از نظر سیستم عامل نیز گوشی شیائومی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید ...   لیست کامل گوشی‌های دریافت‌کننده آپدیت MIUI 14 شیائومی اعلام شد [+فهرست گوشی‌های ردمی و پوکو]

شیائومی Civi 3 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که به گفته غول چینی، با یک بار شارژ می‌تواند بیش از یک روز دوام بیاورد. با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات نیز می‌توان این گوشی را تنها در 38 دقیقه به‌طور کامل شارژ کرد.

شیائومی Civi 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

از نظر قابلیت‌های عکاسی، این دستگاه دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 با پشتیبانی از تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی سایر سنسورهای آن را تشکیل می‌دهند.

در بالای نمایشگر دستگاه نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و قابلیت فوکوس خودکار و یک لنز 32 مگاپیکسلی فوق‌عریض با پشتیبانی از لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) وجود دارد.

شیائومی Civi 3 در مدل‌های مختلفی با پیکربندی‌های متفاوت عرضه می‌شود. مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 353 دلار قیمت دارد. نسخه 12 گیگابایتی با حافظه 512 گیگابایتی به قیمت 382 دلار به فروش می‌رود و مدل رده بالا این دستگاه که دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است، 424 دلار قیمت دارد. پیش خرید این دستگاه هم اکنون در چین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شیائومی Civi 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا