بازار خودرو

تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی به زودی آغاز به کار می‌کند

تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی با خودرو تارا آغاز به کار می‌کند. اما رقیب جدید اسنپ و تپسی از چه زمانی آغاز به کار خواهد کرد؟

«مهدی وحدت‌کار»، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در واکنش به این پرسش که همکاری‌های لازم جهت راه‌اندازی شرکت تاکسی اینترنتی ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: «در دوره مدیریت قبلی بحث تعامل با ایران خودرو برای راه‌اندازی تاکسی اینترنتی مطرح شد. بعد از آن تاکسیرانی و ایران خودرو تغییر مدیریت داشتند، البته ما مسیر را ادامه دادیم.»

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

وی در ادامه افزود: «تارا به عنوان خودرویی که سطح خدمت‌دهی‌اش بالا است، مدنظر است. این خودرو برای راننده هم مناسب است؛ خصوصا بحث دنده اتوماتیک که راننده بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه بدهد.»

بیشتر بخوانید: آغاز فرایند تعویض 10 هزار تاکسی فرسوده [+جزئیات]

راه‌اندازی شرکت تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی

وحدت‌کار ضمن بیان اینکه هم‌اکنون برای این شرکت تاکسی اینترنتی پروانه موقت اولیه صادر شده اضافه کرد: «باید یک سری مدارک و شرایط اختصاصی فراهم شود تا پروانه صادر بشود. از جانب شهرداری تهران موضوع پیگیری می‌شود ولی منتظریم تا ببینیم که ایران خودرو با تغییر مدیریتی که داشته چه سیاستی را اتخاذ می‌کند.»

بیشتر بخوانید ...   تیارا مکث موتور؛ نگاهی به امکانات، مشخصات، بازه قیمتی و تجربه رانندگی

تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ضمن اشاره به ارائه تسهیلات به رانندگان این حوزه اظهار داشت: «چون تارا خودرویی به نسبت گران در برابر دیگر خودروهای تاکسی است به همین منظور شرایطی برای تسهیلات در نظر گرفته شده است. اما نقطه شروع این فرایند از ایران خودرو است و باتوجه به تغییرات ایجاد شده، منتظر هستیم تا اعلام نظر کنند.»

وحدت کار در پایان خاطرنشان کرد: «در این تعامل ما مشکلی نداریم و علاقمندیم با توسعه شرکت‌های خصوصی خدمت‌رسانی به مردم را توسعه بدهیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا