بازار خودرو

مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ رسما توسط بهمن موتور منتشر شد [+مشخصات فنی و امکانات]

مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ جدیدترین شاسی‌بلند پرچمدار بهمن موتور توسط این شرکت منتشر شده است. برای آشنایی با این شاسی‌بلند 7 نفره با ما باشید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

پس از استقبال خوب از فیدلیتی پرایم، گروه بهمن موتور قصد ارائه نسخه پرستیژ این خودرو به منظور رقابت بهتر با رقبا و جذب مشتریان را دارد.

فیدلیتی پرستیژ در حقیقت مدل فول آپشن و قدرتمندتر فیدلیتی پرایم به‌شمار می‌آید و حتی می‌توان آن را مدل فیس لیفت نسخه پرایم قلمداد کرد. بنابراین به‌زودی این خودرو روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای چینی شاسی بلند ؛ [+امکانات رفاهی، مشخصات فنی و قیمت]

مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ

در مجموع امکانات فیدلیتی Prestige باید به پنل تهویه ردیف عقب، شارژر بی‌سیم موبایل، سنسور باران، سنسور نور، نورپردازی کابین، زیرساخت ADAS، رادار DOW، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، خودران سطح 2.5، رانندگی خودکار بین خطوط، اتوهلد، ترمز پارک برقی، رینگ آلومینیومی 20 اینچی و فناوری LED چراغ‌ها اشاره داشت.

خودرو فیدلیتی پرستیژ گروه بهمن به احتمال فراوان در مدل 7 نفره با موتور 1.6 لیتری توربوشارژر TGDi به بازار عرضه می‌شود. این پیشرانه با فناوری AVL اتریش توان تولید قدرتی معادل 197 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه هم از طرف گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ‌ها انتقال می‌یابد. این شاسی بلند خانوادگی ظرف مدت 8.5 ثانیه صفر تا 100 کیلومتر برساعت سرعت را به‌دست می‌آورد.

تصاویر فیدلیتی پرستیژ
مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ

همچنین این خودرو دارای امکانات بیشتری مانند سیستم صوتی حرفه‌ای، پنل تهویه دیجیتال لمسی، جلو آمپر دیجیتال، دوربین 360 درجه، پاکسازی اتوماتیک هوای کابین، تهویه اتوماتیک سه کاناله، دسته دنده الکتریکی، حافظه صندلی راننده، صندلی‌های برقی جلو، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، در صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا و سقف پانورامای برقی هم خواهد بود.

تصاویر فیدلیتی پرستیژ

نصب بیلبوردهای فیدلیتی پرستیژ در سطح تهران [بروزرسانی 7 خرداد 1402]

گروه بهمن به تازگی در سطح شهر تهران اقدام به اکران بیلبوردهای متنوعی از محصول جدید خود به نام فیدلیتی پرستیژ نموده است. فیدلیتی پرستیژ محصول مونتاژی جدید گروه بهمن از برند جتور است که قرار است به زودی با پشتوانه و تجربه ی خوب فیدلیتی پرایم به بازار ایران عرضه شود. با توجه به سابقه خوب فیدلیتی پرایم در بازار و خصوصا رضایت مشتریان از نسخه ارتقا یافته این خودرو (مجهز به جعبه دنده دو کلاچه (wet) به نظر می‌رسد آینده خوبی پیش روی نسخه پرستیژ نیز باشد.

تصاویر فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور منتشر شد [+مشخصات فنی و امکانات]
مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ

برند جتور در سال ۲۰۱۸ توسط چری و با هدف جلب نظر قشر جوان تأسیس شد. این کمپانی به واسطه حضور فیدلیتی پرایم (جتور (X70s و به زودی جتور X70 پلاس با نام فیدلیتی پرستیژ، در ایران شناخته شده است. برند جتور به لحاظ پایه قیمتی پایین‌تر از چری قرار می‌گیرد اما سبک طراحی محصولات این کمپانی، جذاب و نسبتا بی‌ایراد است.

فیدلیتی پرستیژ در اصل کراس اووری از برند جتور چین است که از پلت فرم و قوای فنی محصولات چری بهره می‌گیرد. این خودرو در کارخانه مادر با نام جتور X70 پلاس Jetour X70 Plus شناخته می‌شود و نسبت به جتور X70S یا همان فیدلیتی پرایم، نسخه‌ای لوکس‌تر با امکانات بیشتر و پیشرانه قدرتمندتر به حساب می‌آید.

جتور X70 پلاس یا همان فیدلیتی پرستیژ با مشخصات فنی مختلفی در بازارهای هدف عرضه شده است. اما بیشترین توجه‌ها به نسخه ۱.۶ لیتری توربو شارژر این خودروی ۷ نفره است که اتفاقا با همین پیشرانه نیز به ایران آمده است. این پیشرانه که با مهندسی AVL اتریش همراه است، ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند و توان خود را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی X70 پلاس می‌رساند. قوای محرکه این محصول جتور مشابه به ساختار پیشرانه در چری تیگو ۸ پرو مدیران خودرو است.

جتور X70 پلاس می‌تواند تا با این پیشرانه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹ ثانیه ثبت کند و مصرف سوخت میانگین ۸.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

تصاویر فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور منتشر شد [+مشخصات فنی و امکانات]
مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ

جتور X70 پلاس که در بازار ایران، فیدلیتی پرستیژ نام دارد، به مراتب امکانات بیشتری نسبت به سایر نسخه‌های خانواده X70 و فیدلیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در کنار تمام امکاناتی مانند سقف پانوراما، رادار خطی و رادار نقطه کور، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن صندلی‌های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور و باران، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و… که در فیدلیتی وجود دارد، شاهد هستیم که جتور X70 پلاس به کیسه های هوای پرده‌ای، تهویه اتوماتیک دوگانه با تنظیمات مستقل برای ردیف دوم و سوم، سیستم صوتی حرفه‌ای، تعویض دنده از پشت فرمان، کنترل حرکت در سراشیبی، رانندگی خودکار، رادار تابلوخوان، ترمز اضطراری پارک، سامانه پیشگیری از تصادف و ترمزگیری هوشمند، نور بالای اتوماتیک، چراغ‌های تطبیقی جلو، پنل تهویه لمسی با نمایشگر TFT، سردکن صندلی های جلو، حافظه تنظیمات صندلی راننده، سامانه استارت مبتنی بر هوش مصنوعی، حسگر اثر انگشت، نورپردازی کابین تطبیقی و… مجهز شده است.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت محصولات کرمان موتور 26 شهریور 1402 [قیمت روز خودروهای جک و کی‌ام سی]

مشخصات فنی و تصاویر رسمی فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور منتشر شد [بروزرسانی 9 خرداد 1402]

مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور منتشر شد [+مشخصات فنی و امکانات]

به گزارش تکراتو و به نقل از اسب بخار، شرکت بهمن موتور مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ را پس از اکران عمومی بیلبوردهای این خودرو در سطح شهر تهران، در وبسایت خود منتشر کرده است.

فیدلیتی پرستیژ را باید نسخه قوی‌تر و فول آپشن‌تر پرایم دانست که با پشتوانه و تجربه خوب نسخه پرایم به بازار ایران عرضه خواهد شد. با توجه به سابقه خوب فیدلیتی پرایم در بازار و خصوصا رضایت مشتریان از نسخه ارتقا یافته این خودرو (مجهز به جعبه دنده دو کلاچه تر) به نظر می‌رسد آینده خوبی پیش روی نسخه پرستیژ نیز باشد.

فیدلیتی پرستیژ در دو تیپ ۵ و ۷ نفره و با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ نیز به بازار می‌آید. این پیشرانه که با مهندسی AVL اتریش همراه است، ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر (از دور موتور ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰) تولید می‌کند و توان خود را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی این کراس اوور می‌رساند. قوای محرکه فیدلیتی پرستیژ مشابه به ساختار پیشرانه در چری تیگو ۸ پرو مدیران خودرو است.

مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور منتشر شد [+مشخصات فنی و امکانات]
مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور

فیدلیتی پرستیژ می‌تواند تا با این پیشرانه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹ ثانیه ثبت کند و مصرف سوخت میانگین ۸.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر برای نسخه ۷ نفره و ۷.۷ لیتر در نمونه ۵ نفره را داشته باشد. سیستم تعلیق فیدلیتی پرستیژ در بخش جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی می‌باشد.

فیدلیتی پرستیژ دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۷۲۴، ۱۹۰۰ و ۱۷۲۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن ۲۷۴۵ میلی‌متر اعلام شده است. وزن خالص این خودرو در نسخه ۵ نفره ۱۶۱۹ و در مدل ۷ نفره ۱۶۴۲ کیلوگرم است. نسخه ۵ نفره دارای فضای بار ۴۳۸ لیتری بوده و این فضا در نسخه ۷ نفره در شرایطی که صندلی‌های ردیف سوم نیز باز باشند، به ۹۴ لیتر تقلیل می‌یابد.

امکانات ایمنی و رفاهی فیدلیتی پرستیژ

از امکانات ایمنی و رفاهی فیدلیتی پرستیژ می‌توان به مواردی همچون سیستم کمکی ترمز، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمز اضطراری داینامیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم پایش باد تایرها، دوربین عقب به همراه سنسور پارک جلو و عقب، سیستم آنتی ترپ، اتولایت، شش عدد کیسه هوا، سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده، رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از عقب، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، دستیار جلوگیری از برخورد در هنگام تغییر خطوط ( LCA)، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته( AEBS) ، سیستم هشدار تصادف از جلو ( FCW) ، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در ۶ جهت به همراه گرم کن و سرد کن، صندلی برقی سرنشین قابل تنظیم در ۴ جهت به همراه گرم کن و سرد کن، تنظیم گودی کمر صندلی راننده ( ۴ حالت)، تریم چرم داخلی، حافظه صندلی راننده، نور محیط داخل کابین ( Ambient Lighting ) ، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه برای سهولت در پارک، دوربین ثبت وقایع رانندگی، هشت عدد بلندگو، چهار عدد پورت USB، سیستم هوشمند انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا، کلاستر دیجیتال، دی لایت، فرمان دی کات قابل تنظیم در ۴ جهت، حالات رانندگی اقتصادی و اسپرت و نرمال، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط حرکت پا)، درب برقی صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع، سقف پانوراما، آینه‌های جانبی جمع شونده اتوماتیک به همراه گرم‌کن و خوش‌آمدگویی، تغییر زاویه آینه‌های جانبی به صورت خودکار هنگام حرکت به عقب، حافظه آینه‌های جانبی، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه برای سرنشینان عقب، سیستم کنترل تهویه مطبوع هوای مستقل برای ردیف عقب، دریچه در داخل باکس وسط جهت سرد و گرم نگه داشتن، فیلتر تصفیه هوای داخل کابین، تصفیه هوا با یون منفی و… اشاره کرد. در ادامه گالری تصاویر فیدلیتی پرستیژ را تماشا کنید:

مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی و تصاویر فیدلیتی پرستیژ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا