بازار خودرو

اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپارچه مشخص شد

باتوجه به مشخص شدن اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپارچه متقاضیان می‌توانند بعدازظهر امروز از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود اطلاع یابند.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، در کنار ارسال نامه «حسین فرهیدزاده»، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به مدیران عامل 27 بانک و مؤسسه اعتباری جهت  رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان خرید خودرو، اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپارچه مشخص شد.

در همین راستا متقاضیان خرید خودرو این امکان را خواهند داشت که بعدازظهر امروز ضمن مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود اطلاع حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: بحران کمبود خودرو صفر در بازار و احتمال افزایش قیمت‌ها

مشخص شدن اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپارچه

در همین زمینه فرهیدزاده تأکید داشت: «باعنایت به انجام اولویت‌بندی طرح متقاضیان خرید خودرو‌های تولید داخل از طریق سامانه یکپارچه فروش و حسب تصمیمات متخذه، مقرر شد تمامی بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به‌مبلغ یکصد میلیون تومان، مربوط به طرح فروش خودرو‌های داخلی به نام این سازمان، اقدام کنند.»

اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپارچه

لازم به ذکر است که درحال‌حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو امکان‌پذیر نیست و متقاضیان از بعدازظهر روز جاری می‌توانند با ورود رمز عبور خود از موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی مطلع شوند.

شایان توجه است که قیمت خودروهایی که در طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی جهت فروش ارائه شده‌اند، براساس قیمت روز اعلامی از سوی شورای رقابت بوده و لیست جدید قیمت خودروهای سایپا و ایران‌خودرو در سایت این شرکت‌ها درج شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا