گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | بازاریابی در صنعت بازیهای رایانهای – قسمت چهارم
در قسمت چهارم از دوره بازاریابی در صنعت بازیهای رایانهای، امیر حسین فصیحی در مورد انواع مدلهای درآمدی، بودجه لازم برای ساخت یک بازی و تقسیم هزینههای ساخت صحبت میکند. در این قسمت صحبتهای جالبی در رابطه با رسانههای مختلف برای تبلیغ و کاربرد دادههای آنها میشود. چگونه برای بازی خود Press Release بنویسید و آن را کجا منتشر کنید؟ چطور بازی خود را Pitch کنید و به چه شکل از مخاطب خود بازخورد بگیرید؟ تفاوت بازیهای Freemium و Premium در چیست و چگونه باید از Analytics برای بررسی بازی استفاده کرد؟ جواب تمام این سوالات را در این قسمت پیدا میکنید. فصیحی بحث گستردهای را در مورد هایپ قبل از بازی و آماده کردن پروژه برای Kickstarter آغاز میکند که در ارائه یک پروژه موفق، بسیار تاثیر گذار است.