نرم افزار و برنامه ها

واتس‌اپ استفاده از یک حساب روی دو گوشی هوشمند را ممکن کرد

واتس‌اپ پس از مدت‌ها امکان استفاده از یک حساب روی چند گوشی هوشمند را فراهم کرد. هر گوشی هوشمندی که به حساب واتس‌اپ شما متصل شود، به‌طور مستقل کار خواهد کرد و رمزگذاری سرتاسری این پیام‌رسان تغییری نخواهد داشت.

امکان استفاده از یک حساب روی چندین گوشی یکی از ویژگی‌های مورد درخواست کاربران در سال‌های گذشته بود و حالا واتس‌اپ آن را در اختیار کاربران قرار داده است؛ البته باید گفت برخی پیام‌رسان‌ها ازجمله تلگرام مدت‌هاست این قابلیت را ارائه کرده‌اند.

کاربران با استفاده از این ویژگی جدید می‌توانند گوشی دوم را به‌عنوان یکی از چهار دستگاه اضافه به حساب اصلی‌شان وصل کنند؛ درست مانند مرورگر وب، تبلت‌ها و دسکتاپ‌ها. هر گوشی هوشمندی که به واتس‌اپ وصل شود، به‌طور مستقل کار خواهد کرد و تغییری در رمزگذاری سرتاسری این پیام‌رسان هم ایجاد نخواهد شد. درصورتی‌که دستگاه اصلی برای مدت طولانی غیرفعال باشد، تمام دستگاه‌های متصل به آن از حساب خارج خواهند شد.

بیشتر بخوانید ...   نام توییت در پلتفرم X احتمالاً به پست تغییر پیدا می‌کند + عکس

این قابلیت از امروز برای تمام کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان منتشر شده است، اما احتمالاً چند هفته طول می‌کشد تا تمام افراد به آن دسترسی پیدا کنند. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند با واردکردن شماره خود در واتس‌اپ وب، به‌جای اسکن کد QR، یک کد دریافت کنند.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا