نرم افزار و برنامه ها

قابلیت ویرایش پیام‌های واتس‌اپ یک قدم دیگر به انتشار عمومی نزدیک‌تر شد

یکی از ویژگی‌های مورد انتظار واتس‌اپ، یعنی قابلیت ویرایش پیام‌ها ظاهراً به‌زودی در دسترس تمامی کاربران این پیام‌رسان قرار می‌گیرد.

تیم توسعه واتس‌اپ حداقل یک سال است که روی این قابلیت کار می‌کند تا کاربران بتوانند به کمک آن پیام‌ها را ویرایش کنند. این ویژگی در نسخه‌های بتای قبلی واتس‌اپ در دسترس کاربران قرار گرفت، ولی اکنون به ‌نظر می‌رسد این ویژگی وارد مراحل نهایی توسعه شده است. درنتیجه انتظار می‌رود به‌زودی کاربران بتوانند از این ویژگی محبوب استفاده کنند.

امکان ویرایش پیام‌های واتس‌اپ به‌زودی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد

به گزارش یکی از منابع آگاه بازار، گزینه ویرایش پیام‌های واتس‌اپ در نسخه بتا اندروید (2.23.10.10) مشاهده شده است. در این نسخه کاربران می‌توانند پیام‌های ارسال‌شده خود را به‌راحتی ویرایش کنند.

همان‌طور که گفته شد، این ویژگی مدت زیادی است که درحال توسعه است، ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی ممکن است فاز آزمایشی را سپری کند و به‌صورت عمومی در دسترس تمامی کاربران واتس‌اپ قرار بگیرد. با توجه به اطلاعات غیررسمی منتشر‌شده در مورد این ویژگی مطلوب، به‌نظر می‌رسد ویژگی ویرایش به‌اندازه‌ کافی مراحل توسعه را طی کرده است و قدم‌های نهایی را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید ...   استوری تلگرام برای تمام کاربران منتشر شد + آموزش استفاده

منبع آگاه بازار می‌گوید احتمالاً واتس‌اپ این قابلیت را در دسترس تمامی کاربران قرار می‌دهد تا احتمالاً انتشار آن در نسخه بتای 2.23.10.10، آخرین موردی باشد که قبل از فعال‌شدن رسمی این ویژگی در دسترس کاربران قرار بگیرد. براساس گزارش‌های قبلی، ارسال‌کننده پیام حداکثر ۱۵ دقیقه زمان دارد تا متن پیام را ویرایش کند و درنهایت کاربر دریافت‌کننده نیز متوجه می‌شود که پیام ویرایش شده است. باید دید آیا این فرصت زمانی در نسخه‌های بعدی افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر. همچنین باید دید درنهایت این قابلیت چه زمانی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا