موبایل

برنامه انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی های پوکو [+زمان بندی انتشار]

برنامه انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی های پوکو اعلام شده است و مالکان گوشی‌های این زیربرند شیائومی نیز به زودی آپدیت جدید را دریافت می‌کنند.

بنابر آنچه توسط شیائومی اعلام شده، بسیاری از گوشی‌های زیرمجموعه محبوبش پوکو به آپدیت رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهند شد. MIUI 14 نسخه جدید رابط کاربری شیائومی است که بهبودها و ویژگی‌های زیادی برای کاربران گوشی‌های کمپانی چینی به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: مقایسه پوکو M5 با پوکو M3 پرو ؛ رقابت خوش‌قیمت‌های پوکو

برنامه انتشار رابط کاربری MIUI 14 برای گوشی های پوکو اعلام شد

سرانجام شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که کدام یک از گوشی های پوکو، آپدیت رابط کاربری MIUI 14 را دریافت خواهند کرد. البته پیش از این اعلام رسمی، اخبار زیادی در این مورد منتشر شده بود و برخی از تلفن‌های هوشمند پوکو نیز چهاردهمین نسخه از رابط کاربری شیائومی را دریافت کرده بودند.

پس از یک ماه از عرضه اولین آپدیت MIUI 14 برای گوشی‌های پوکو، این شرکت رسماً اعلام کرد که کدام دستگاه‌ها این نسخه از رابط کاربری شیائومی را تجربه می‌کنند. این کمپانی‌ امروز دو گوشی هوشمند POCO X5 و POCO X5 Pro را معرفی کرد. در کنار این دو تلفن هوشمند نیز فهرستی منتشر شد، که نشان می‌داد کدام یک از گوشی های پوکو به MIUI 14 آپدیت می‌شوند.

کدام‌یک از گوشی‌های پوکو آپدیت MIUI 14 را دریافت خواهند کرد؟

رابط کاربری MIUI 14 پیشرفت‌های مهمی نسبت به نسخه قبلی دارد. وب سایت Xiaomiui معتقد است که این نسخه از رابط کاربری شیائومی به دلیل بهینه سازی‌های مختلف و اندروید ۱۳، باعث عملکرد سریع‌تر و روان‌تر گوشی هوشمند شما می‌شود.

پس از یک وقفه طولانی، سرانجام زمان بندی عرضه MIUI 14 برای دستگاه‌های پوکو اعلام شده است. اگر شما از تلفن‌های هوشمند پوکو استفاده می‌کنید. احتمالا اولین سوالی که خواهید پرسید این است که MIUI 14 چه زمانی برای گوشی من عرضه می‌شود؟ همان‌طور که می‌دانید، طبق معمول در ابتدا گوشی‌های پرچمدار آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند و پس از آن نوبت به دستگاه‌های اقتصادی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید ...   از هوش مصنوعی تا طراحی و مشخصات؛ هر آنچه از سری گلکسی S24 می‌دانیم

بیشتر بخوانید: 

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های شیائومی و ردمی منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت کننده]

لیست کامل گوشی‌های دریافت‌کننده آپدیت MIUI 14 شیائومی [+فهرست گوشی‌های ردمی و پوکو]

گوشی‌های زیر امکان دریافت رابط کاربری MIUI 14 را دارند

لازم به ذکر است که برخی از گوشی‌های موجود در این لیست، قبلا به روزرسانی MIUI 14 را دریافت کرده‌اند. اگر از مدل‌های زیر استفاده می‌کنید و هنوز آپدیت را دریافت نکرده‌اید، منتظر بمانید! زیرا به زودی این به روزرسانی برای شما عرضه خواهد شد. آماده سازی MIUI 14 برای مدل‌های پرچمدار POCO با سرعت زیادی ادامه دارد. گوشی های هوشمند زیر در مرحله اول آپدیت میوآی ۱۴ را دریافت خواهند کرد:

  1. POCO F4 GT
  2. POCO F4
  3. POCO X4 GT
  4. POCO F3 GT
  5. POCO F3
  6. POCO X3 Pro
  7. POCO X3 GT
کدام‌یک از گوشی‌های پوکو آپدیت MIUI 14 را دریافت خواهند کرد؟
برنامه انتشار رابط کاربری MIUI 14 برای گوشی های پوکو اعلام شد

این گوشی‌های اقتصادی نیز MIUI 14 را دریافت می‌کنند

در ادامه به ذکر نام سایر دستگاه‌ها خواهیم پرداخت. همان‌طور که می‌توانید ببینید، بسیاری از گوشی‌های هوشمند پوکو آپدیت MIUI 14 را دریافت خواهند کرد. اما این نکته را فراموش نکنید که برخی از گوشی‌های موجود در این لیست، این نسخه از رابط کاربری شیائومی را با اندروید ۱۲ دریافت می‌کنند و خبری از به روزرسانی اندروید ۱۳ نخواهد بود. برخی از دستگاه‌های این لیست (مانند POCO F2 Pro) به پایان پشتیبانی نرم افزاری خود نزدیک می‌شوند.

  • POCO X4 Pro 5G
  • POCO M5
  • POCO M5s
  • POCO M4 Pro 5G
  • POCO M4 Pro 4G
  • POCO M4 5G
  • POCO M3 Pro 5G
  • POCO M3 (به همراه اندروید ۱۲)
  • POCO X3 / NFC (اندروید ۱۲)
  • POCO F2 Pro (اندروید ۱۲)
  • POCO M2 / Pro (اندروید ۱۲)

تمام گوشی‌های هوشمند موجود در این لیست، به زودی بروزرسانی MIUI 14 را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره برنامه انتشار رابط کاربری MIUI 14 برای گوشی های پوکو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا