نرم افزار و برنامه ها

توییتر ظاهراً برخی قوانین خود را تغییر داده است؛ برای تبلیغات باید تیک آبی داشته باشید!

توییتر حذف تیک‌های آبی قدیمی شبکه اجتماعی خود را آغاز کرد که همین اتفاق نیز حواشی زیادی به همراه داشته است. ابتدا گفته شد که ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت تیک آبی برخی افراد مشهور که از پرداخت هزینه آن خودداری کرده‌اند را حفظ کرده و اکنون در گزارش جدیدی گفته شده که ظاهراً مشتریان تبلیغاتی تو‌ییتر برای دریافت خدمات موردنظر خود، باید دارای تیک آبی باشند!

چندین کاربر توییتر، از جمله «مت ناوارا»، کارشناس حوزه شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از ایمیل تو‌ییتر منتشر کرده‌اند که در آن گفته شده از تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت)، دریافت تیک آبی برای اجرای تبلیغات در این پلتفرم مورد نیاز است.

ایمیل توییتر به تبلیغ‌کنندگان

در متن این ایمیل که با تیتر «ساخت یک توییتر بهتر از طریق تأییدیه» نوشته شده، آمده است:

«از 21 آوریل، حساب شما باید دارای علامت تایید دریافتی از طریق سرویس Twitter Blue یا Verified Organizations باشد تا بتوانید تبلیغات خود را در توییتر اجرا کنید. حساب‌های تجاری که بیش از 1000 دلار در ماه هزینه می‌کنند، در حال حاضر تیک طلایی دارند یا به‌زودی آن را دریافت خواهند کرد و در این زمان همچنان از دسترسی به خدمات تبلیغاتی لذت خواهند برد.»

توییتر در ادامه ایمیل خود توضیح داده که این تغییرات باعث ارتقای کیفی محتوای شبکه اجتماعی و بهبود تجربه افراد به‌عنوان یک کاربر یا تبلیغ‌کننده می‌شود. هنوز در صفحه مربوط به حساب‌های تبلیغاتی وب‌سایت تو‌ییتر هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نشده که نشان دهد برای انجام تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی باید تیک آبی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید ...   پیش‌نمایش دستیار هوش مصنوعی Copilot و پشتیبانی بومی از فایل‌های RAR ویندوز ۱۱ منتشر شد

توییتر از امروز حذف تیک‌های آبی قدیمی سیستم خود را آغاز کرد تا این دسته از کاربران را به پرداخت هزینه سرویس Twitter Blue مجبور کند. با این حال، ظاهراً ایلان ماسک تیک آبی برخی افراد مشهور مانند «استفن کینگ»، نویسنده معروف داستان‌های ترسناک و «لبرون جیمز»، ستاره بسکتبال که گفته بودند هزینه 8 دلاری آن را پرداخت نمی‌کنند، را حفظ کرده است.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا