نرم افزار و برنامه ها

انتشار توییت‌های ۱۰ هزار کاراکتری برای مشترکین توییتر بلو ممکن می‌شود

توییتر به‌تازگی اعلام کرده که سقف تعداد کاراکتر در توییت‌ها را برای کاربران طرح پولی خود به ۱۰ هزار کاراکتر (حدود ۲ هزار کلمه) افزایش داده است. همچنین امکانات بیشتری در نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی برای مشترکین سرویس توییتر بلو در نظر گرفته شده است؛ به این امید که دیگر افراد هم به پرداخت هزینه و خرید اشتراک، ترغیب شوند.

امکانات جدید سرویس توییتر بلو چیست؟

محدودیت ۲۸۰ کاراکتری در توییت‌های متنی با در دسترس قرار گرفتن سرویس توییتر بلو، به ۴ هزار کاراکتر افزایش پیدا کرده بود. اکنون طبق اعلام رسمی توییتر، مقدار قبلی ۲.۵ برابر بیشتر شده و به رقم ۱۰ هزار کاراکتر دست پیدا کرده است. البته مقدار مذکور تنها مختص به نسخه تحت وب است و همچنین کاربران می‌توانند در این نسخه از قابلیت‌های مختص به فرمت متن مثل بولد یا ایتالیک کردن کلمات، بهره‌مند شوند.

به نظر می‌رسد که تغییرات اخیر صورت گرفته در توییتر با تمرکز روی جلب نظر تولیدکنندگان محتوا بوده است تا بیشتر از گذشته اقدام به استفاده از توییتر به عنوان یک پلتفرم برای انتشار متن‌های طولانی نمایند. ایلان ماسک حدود یک ماه قبل، وعده افزایش محدودیت تعداد کاراکتر در شبکه اجتماعی تحت مالکیت خود را داده بود و اکنون این وعده به واقعیت تبدیل شده است.

سرویس توییتر بلو

اگرچه میزان ۱۰ هزار کاراکتر (حدود ۲ هزار کلمه) برای کاربران عادی بسیار زیاد به نظر می‌رسد؛ اما می‌تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که از نگارش متن و توییت، کسب درآمد می‌کنند. ناگفته نماند که از تغییرات دیگر غیر مرتبط با سرویس توییتر بلو، می‌توان به عوض شدن عنوان ویژگی Super Follows به Subscriptions اشاره کرد. علاقه‌مندان با استفاده از قابلیت مذکور، می‌توانند در قالب طرح‌های ۳، ۵ و ۱۰ دلاری در ماه، از محتوای اختصاصی یک کاربر دیگر و حضور در اسپیس‌های خصوصی وی بهره‌مند شوند. توییتر وعده داده است که سهمی از این درآمد تا ۱۲ ماه آتی به خود اختصاص نخواهد داد.

افزایش تعداد کاراکترهای قابل درج در توییت‌ها پس از ارائه قابلیت بارگذاری ویدئوهای طولانی با طول چند ساعت انجام می‌گیرد. ویژگی‌های گفته شده می‌توانند به نگه‌‌داشتن بیشتر کاربران در داخل این پلتفرم و افزایش سطح تعامل آنها، کمک کنند. همچنین دسترسی به امکانات بیشتر در نسخه تحت وب و متقاعد کردن کاربران به استفاده از این حالت، می‌تواند فرصت را برای نمایش تبلیغات بیشتر فراهم سازد. 


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا