نرم افزار و برنامه ها

امکان استفاده مستقیم از چت‌بات بینگ با کیبورد SwiftKey در آیفون فراهم شد

مایکروسافت در طی هفته‌های اخیر سعی داشته تا دسترسی آسان‌تر به چت‌بات بینگ را در اغلب محصولات و نرم‌افزارهای خود فراهم سازد. در همین راستا اکنون کاربران محصولات اپل می‌توانند از طریق کیبورد SwiftKey در آیفون و آیپد نیز به چت‌بات مذکور دسترسی داشته باشند و سؤالات یا درخواست‌های خود را با هوش مصنوعی مطرح کنند.

چگونه از بینگ در کیبورد SwiftKey آیفون استفاده کنیم؟

در گذشته تنها امکان استفاده از چت‌بات بینگ به شکل مستقیم از طریق نسخه آزمایشی کیبورد محبوب سوئیفت‌کی در اندروید فراهم شده بود؛ اما حالا این قابلیت به شکل عمومی در دسترس همه کاربران، ازجمله دارندگان محصولات اپل نیز قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند از سه قابلیت جستجو، چت و Tone در کیبورد SwiftKey آیفون استفاده کنند. حالت سوم، بینگ را به یک اصلاح‌کننده متن تبدیل می‌کند که می‌تواند لحن نوشته‌های فرد را به شکل خودکار تغییر دهد.

کیبورد SwiftKey آیفون
پس از آپدیت کیبورد، تنها کافی است تا آیکن جدید بینگ را لمس کنید تا به چت‌بات دسترسی داشته باشید.

برای بهره‌مندی از امکانات گفته‌شده، ابتدا باید اقدام به آپدیت‌کردن کیبورد SwiftKey در آیفون کنید. شایان ذکر است که این اپ برای مدت طولانی به‌روزرسانی از سوی مایکروسافت دریافت نکرده بود و حتی برخی افراد گمان داشتند که ردموندی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از کیبورد خود را در iOS متوقف سازند. حالا با ارائه قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، مشخص شد که مایکروسافت هنوز از برنامه مذکور ناامید نشده است و سعی دارد با فراهم کردن ویژگی‌های جدید، کاربران بیشتری را به سوی آن جلب کند.

ناگفته نماند که ترکیب هوش مصنوعی با صفحه کلید گوشی، ایده چندان جدیدی نیست و در گذشته هم نمونه‌های مشابه منتشر شده بودند. از محبوب‌ترین عناوین مربوط می‌توان به ParagraphAI یا Typly اشاره کرد. بااین‌حال مایکروسافت سعی دارد از مسیرهای گوناگونی، تعداد کاربران چت‌بات بینگ را افزایش دهد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا