نرم افزار و برنامه ها

شرکت هندی PhonePe با حمایت والمارت رقیبی برای گوگل پلی می‌سازد

شرکت‌های زیادی در طول این سال‌ها تلاش کرده‌اند تا به سلطه گوگل پلی بر صنعت فروشگاه‌های اپلیکیشن اندرویدی پایان دهند. حالا یک شرکت فین‌تک هندی به نام PhonePe که تحت حمایت والمارت قرار دارد، مشغول توسعه فروشگاهی است که می‌خواهد به رقیبی برای پلی استور تبدیل شود.

به‌ گزارش تک‌کرانچ، این فروشگاه اپلیکیشن‌ها به‌طور خاص محلی‌سازی شده است تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران هندی باشد. به‌علاوه، فروشگاه PhonePe به توسعه‌دهندگان کمک خواهد کرد تا از طریق راهکارهای چندزبانی به کاربران بیشتری دسترسی داشته باشند.

این گزارش براساس اسناد داخلی این شرکت که به دست تک‌کرانچ رسیده، تنظیم شده است. بااین‌حال، ظاهراً هنوز چند هفته تا رونمایی رسمی از این فروشگاه باقی مانده. PhonePe مدتی قبل استارتاپ IndusOS را خریداری کرد که از طریق همکاری با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به تولید فروشگاه‌های اپلیکیشن مشغول بود.

PhonePe رقابت خود را با گوگل جدی‌تری می‌کند

شرکت PhonePe ارزشمندترین فین‌تک هند است که در این کشور رقابت سنگینی با گوگل پلی دارد. این شرکت حالا ظاهراً در تلاش است تا با همکاری سایر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند ازجمله شیائومی رقابت جدی‌تر و جدیدتری با گوگل داشته باشد.

بیشتر بخوانید ...   آپدیت بینگ برای کیبورد SwiftKey در گوشی‌های سامسونگ منتشر شد

این فروشگاه اپلیکیشن تجربه‌ای ممتاز را برای میلیون‌ها کاربران هندی به ارمغان می‌آورد و شرایط نمایش تبلیغات باکیفیت و هدفمند را فراهم می‌کند. فروشگاه PhonePe از 12 زبان پشتیبانی خواهد کرد و قرار است پشتیبانی زنده شبانه‌روزی داشته باشد.

این شرکت در گفت‌وگو با تک‌کرانچ تأیید کرده که مشغول کار روی یک فروشگاه اپلیکیشن در هند است. سخنگوی آن‌ها می‌گوید گوگل درحال‌حاضر 97 درصد از بازار فروشگاه‌های اپلیکیشن هندی را در دسترس دارد و شرکتی مثل PhonePe با بیش از 450 میلیون کاربر می‌تواند فروشگاهی داشته باشد که نه فقط از دید زبانی محلی‌سازی شده باشد، بلکه بتواند در یافتن برنامه‌ها و کشف علایق کاربران به کمک آن‌ها بیاید.

PhonePe می‌گوید زمان‌بندی اجرای پروژه هم به نفع آن‌هاست؛ چرا که اخیراً سازمان نظارت بر رقابت هند خواسته بود تا شرایط تولید اپ استورهای دیگر برای رقابت با گوگل پلی فراهم شود. این شرکت می‌گوید همین حالا با یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موبایل اندرویدی قرارداد امضا کرده و در تلاش است تا در ماه‌های آینده با بقیه شرکت‌ها هم وارد همکاری شود.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا