موبایل

گوگل از پیکسل 7a با تراشه تنسور G2 و ۸ گیگابایت رم رونمایی کرد

گوگل به‌تازگی از در کنفرانس I/O 2023 از گوشی جدید پیکسل 7a پرده‌برداری کرده است. این محصول با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و از سخت‌افزار مشابه سری پیکسل ۶ بهره می‌برد.

مشخصات و ویژگی‌های پیکسل 7a

گوشی جدید گوگل از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با با پوشش محافظ گوریلا گلکس ۳ بهره می‌برد. بدنه دستگاه از آلومینیوم بازیافت شده، شیشه و پلاستیک تشکیل شده و کامپوزیت سه‌بعدی به منظور پوشاندن قسمت پشتی بدنه، بکار رفته است. رزولوشن پنل نمایشگر نسبت به نسل قبلی شاهد افزایش اندکی بوده است و حالا به قمدار ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می‌رسد. همچنین دیگر خبری از نرخ به‌روزرسانی تصویر ۶۰ هرتز نیست و با پنل ۹۰ هرتزی مواجه هستیم که از طراحی Smooth Display گوگل استفاده می‌کند. گوگل وعده داده است که طراحی مذکور، به مصرف کمتر باتری، اندکی کمک می‌کند.

در قلب پیکسل 7a تراشه آشنای تنسور G2 قرار گرفته که به تراشه کمکی تایتان M2 مجهز است؛ تراشه‌ای که شاهد حضور آن در پیکسل ۷ و ۷ پرو نیز هستیم و به پردازش‌های هوش مصنوعی، کمک می‌کند. ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به منظور ذخیره اطلاعات، در نظر گرفته شده‌اند. گوگل ادعا دارد که باتری ۴۳۸۶ میلی‌آمپر ساعت بکار رفته در این محصول، می‌تواند تا ۷۲ ساعت در حالت ذخیره انرژی شدید، دوام بیاورد. گواهی IP67 هم می‌تواند خیال خریداران را بابت مقاومت در برابر آب و گردوغبار، راحت کند.

پیکسل 7a به دو لنز دوربین با حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی عریض و ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، مجهز شده است که حداکثر زاویه عکسبرداری ۱۲۰ درجه را ارائه می‌دهند. دوربین سلفی نیز دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است و از قابلیت Face Unlock گوگل بهره می‌برد. همین موضوع، باعث شده است که پیکسل جدید، ارزان‌ترین دستگاهی باشد که دارای ویژگی امنیتی مذکور است.

اسپانسر این رویداد دیجیاتو، دیجی‌کالا است؛ «انتخاب از میان ۸ میلیون کالا در دیجی‌کالا»


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا