هوش مصنوعی

گوگل هوش مصنوعی مولد را به بخش پیامک‌ها و والپیپرهای اندروید می‌آورد

هوش مصنوعی مولد مهم‌ترین کلیدواژه نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال بوده است. این فناوری حالا به اکثر محصولات این شرکت را پیدا کرده و گوگل به دو روش این هوش مصنوعی را به‌راحتی در دسترس کاربران اندروید قرار می‌دهد.

گوگل در I/O 2023 از دو قابلیت هوش مصنوعی مولد برای اندروید پرده برداشت. اولین قابلیت Magic Compose نام دارد که برای اپلیکیشن پیش‌فرض پیامک‌ها یا Google Messages طراحی شده است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به پیام‌های قبلی از هوش مصنوعی بخواهید پاسخی به پیامک‌ها برای شما ارائه کند.

غول دنیای فناوری همچنین اعلام کرده است که هوش مصنوعی مولد را به بخش والپیپرهای اضافه می‌کند تا با توصیف بهترین والپیپر مدنظر خود بتوانید یک تصویر اختصاصی برای پس‌زمینه دستگاهتان خلق کنید. گوگل برای انجام این کار از مدل تبدیل متن به تصویر خود استفاده می‌کند. افزون‌براین، می‌توانید والپیپرهای خود را به عناصر مختلفی مثل ایموجی‌ها، متون و دیگر ویژگی‌های تعاملی مزین کنید.

این شرکت همچنین قابلیت دیگری را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با استفاده از شبکه‌های یادگیری ماشینی به‌صورت محلی روی دستگاه عکس‌های خود را به تصاویر سه‌بعدی تبدیل کنید. گوگل مدعی است که این تصاویر هر بار با بازکردن قفل گوشی یا چرخاندن دستگاه جلوه‌ای به نمایش می‌گذارند که گویی زنده هستند.

شخصی‌سازی ظاهراً یکی از قابلیت‌های اصلی اندروید 14 خواهد بود که در دنباله سال به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرچند گوگل اعلام کرده است که نمی‌خواهد امشب اطلاعاتی زیادی درباره نسخه بعدی سیستم عامل خود به اشتراک بگذارد.

اسپانسر این رویداد دیجیاتو، دیجی‌کالا است؛ «انتخاب از میان ۸ میلیون کالا در دیجی‌کالا»


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا