موبایل

گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300 معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300 به همراه ایربادز 10 پرو به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی به یک مسافت یاب لیزری و یک چراغ قوه قدرتمند مجهز شده است.

کمپانی بلک‌ویو، تولیدکننده پیشرو گوشی‌های هوشمند مقاوم، به زودی دو دستگاه پرچم‌دار جدید را روانه بازار خواهد کرد. یکی از این دو دستگاه گوشی مقاوم BV9300 و دیگری هدفون AirBuds 10 Pro نام دارد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

قبل از هر چیز باید بگوییم که گوشی BV9300 از عملکرد چشمگیری برخوردار است و علاوه بر آن به مسافت یاب لیزری و چراغ قوه مجهز شده که همه این‌ها BV9300 را به دستگاهی بی نظیر برای علاقه‌مندان به طبیعت و فضای باز تبدیل می‌کند.

از سوی دیگر AirBuds 10 Pro نیز کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد و برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. در واقع می‌توان گفت که هر دو دستگاه با ویژگی‌های برجسته خود نشانگر تعهد و احترام بلک ویو به مشتریان هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2023 [+ لیست مورد انتظارترین گوشی های سال 2023]

قیمت و مشخصات فنی گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300

گوشی مقاوم Blackview BV9300 با برخورداری از فاصله یاب لیزری و چراغ قوه، انقلابی را در صنعت گوشی‌های هوشمند به پا کرده و به جرات می‌توان گفت که در آینده نزدیک به یک ابزار ضروری و حرفه‌ای برای طبیعت گردان تبدیل خواهد شد.

گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300

این گوشی با داشتن پردازنده هشت هسته‌ای هلیو G99، حداکثر 21 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، عملکرد پردازشی قابل قبولی را به کاربران ارائه خواهد داد. همچنین این دستگاه به یک باتری عظیم 15080 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از این رو کاربران هیچ گونه نگرانی درباره استفاده طولانی مدت نخواهند داشت. دوربین‌های دوگانه 50 مگاپیکسلی و 32 مگاپیکسلی این گوشی نیز با الگوریتم ArcSoft® 3.0 تصاویر با کیفیتی را تولید کرده و شما در بخش تصویر برداری هم با یک گوشی پیشرفته سروکار دارید.

در واقع گوشی مقاوم BV9300 با توجه به نیازهای کارگران ساختمانی، کاوشگران طبیعت و علاقه‌مندان به ورزش طراحی شده، بنابراین تجهیز آن به مسافت یاب لیزری با قابلیت اندازه‌گیری دقیق ارتفاع جای تعجبی ندارد. این قابلیت با اندازه‌گیری ارتفاع تا 40 متر با دقت 1 میلی‌متر و در مدت کوتاه (حدودا 0.3 ثانیه) برای اندازه‌گیری طول، مساحت و حجم چه در داخل خانه (برای مثال دکوراسیون فضای داخلی) و چه خارج از آن بسیار مناسب است.

علاوه بر این قابلیت نوآورانه و کارآمد، از آنجایی که نورپردازی در بیرون از خانه و یا هنگام سفر از اهمیت زیادی برخوردار است، بلک ویو گوشی BV9300 را به یک چراغ قوه قدرتمند 100 لومن مجهز کرده است. این چراغ قوه قادر است تا فاصله 10 متری را روشن کند و نور لازم را برای ایمنی و دید بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، حالت SOS داخلی چراغ قوه به کاربران این امکان را می‌دهد که در مواقع اضطراری سیگنال‌های مربوطه را به سرعت برای دریافت کمک به امدادگران ارسال کنند.

گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300

گوشی BV9300 با عمر باتری طولانی مدت خود در طول فعالیت‌های خارج از منزل و شرایط اضطراری شما را ناامید نخواهد کرد. باتری بزرگ 15080 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی این گوشی تنها با 3.5 ساعت شارژ، حداکثر 1828 ساعت آماده به کار خواهد بود. بنابراین کاربران می‌توانند از سفرهای طولانی مدت خود تا 8280 کیلومتر لذت ببرند.

همان طور که گفته شد BV9300 در بخش سخت افزار و عملکرد هم قدرتمند وارد عمل شده و حتی عنوان Performance King را از آن خود کرده است. پردازنده هشت هسته‌ای هلیو G99 مدیاتک با حداکثر 21 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عملکرد کلی BV9300 را تا 50 درصد بهبود بخشیده و تجربه‌ای استثنایی را چه در حین بازی چه پخش ویدیو و دیگر موارد برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

امتیاز بنچمارک این پردازنده نیز در Antutu حداکثر 353283 است که با تراشه‌های 5G برابری می‌کند. بنابراین با وجود این ترکیب قدرتمند کاربران می‌توانند به راحتی از اجرای روان حداکثر 20 برنامه به صورت هم‌زمان استفاده کنند.

بلک ویو BV9300 به لطف دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی سامسونگ، عکس‌های با کیفیتی را حتی در شرایط نوری نامناسب تولید می‌کند. دوربین‌های این گوشی از الگوریتم‌های پیشرفته ArcSoft® 3.0 پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل است که عکس‌های روشن‌ و واضحی را در هر شرایط نوری به ثبت می‌رسانند.

ایربادز 10 پرو بلک ویو نیز بر اساس فناوری پیشرفته با گوش‌های ارگونومیک و مواد TPU سازگار با پوست تولید شده، از این رو کاربران می‌توانند علاوه بر دریافت صدای با کیفیت، برای مدت طولانی بدون هیچ گونه احساس ناراحتی از آن استفاده کنند.

گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300

همچنین این دستگاه به درایورهای بزرگ دینامیک 16.2 میلی متری مجهز شده که تجربه صوتی قدرتمند و همه جانبه‌ای را ارائه می‌دهند. فناوری حذف نویز پیشرفته ENC نیز به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ گونه تداخلی تماس‌های صوتی واضحی برقرار کنند. باتری بزرگ 550 میلی‌آمپر ساعتی نیز حداکثر 36 ساعت پخش موسیقی را به کاربران ارائه می‌دهد.

در حال حاضر به مدت محدودی گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300 با قیمت 191.99 دلار و ایربادز 10 پرو با قیمت 25.99 دلار به فروش می‌رسد. این تخفیف انحصاری فقط برای پنج روز معتبر است و از تاریخ 10 مه تا 14 مه 2023 پابرجا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی فوق مقاوم بلک ویو BV9300 و ایربادز 10 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا