موبایل

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالاً به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

سامسونگ قصد دارد درماه‌های آینده از دو گوشی تاشو جدید گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در کنار تبلت، ساعت هوشمند و احتمالاً ایرباد جدید رونمایی کند. حالا یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالاً با دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با وجودی که این منبع آگاه در مورد مشخصات دوربین سلفی این گوشی تاشو اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است، اما مشخص نیست که آیا سایر مشخصات موبایل جدید مانند فناوری دیافراگم و فوکوس خودکار، نسبت به نسل قبلی تغییراتی خواهد داشت با خیر.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ با چه مشخصاتی از راه می‌رسد؟

با وجودی که ظاهراً به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواد گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ را با دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند و علیرغم عدم ارتقاء دوربین سلفی، اما نمایشگر بزرگتر گلکسی Z Flip 5 این عدم بهینه سازی دوربین را جبران می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند قرار است نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. با این حساب کاربران می‌توانند راحت‌تر سلفی‌های بگیرند و از نمایشگر بزرگتری بهره ببرند. در واقع با نمایشگر بزرگ‌تر، کاربران ترجیح می‌دهند از دوربین سلفی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید ...   ریلمی GT 5 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد + مشخصات و قیمت

باید دید این عدم ارتقا تا چه اندازه برای کاربران مهم خواهد بود. اگر این گوشی هوشمند نتواند توقعات کاربران را برآورده کند، شاید نتواند فروش خوبی را برای خود رقم بزند. هرچند به نظر می‌رسد کاربران به نمایشگر بزرگ‌تر توجه بیشتری نشان می‌دهند تا ارتقا دوربین سلفی.

گفتنی است تاریخ عرضه رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. با این وجود خبرهای مختلفی در مورد این دو گوشی هوشمند منتشر می‌شود. باید دید آیا سامسونگ قصد دارد این دستگاه‌ها را زودتر از حد انتظار به بازار عرضه کند یا خیر. یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید احتمالا کره‌ای‌ها دستگاه‌های جدید خود را تا پایان ماه جولای (‌اوایل مردادماه) معرفی می‌کنند.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا