موبایل

گوشی اقتصادی ویوو V29 لایت معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

گوشی اقتصادی ویوو V29 لایت به عنوان میان رده جدید این شرکت معرفی شد. این گوشی به چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز شده است.

اگر به یاد داشته باشید شرکت ویوو اوایل این هفته تبلیغات گسترده‌ای را برای گوشی هوشمند V29 Pro خود منتشر کرد. اکنون این شرکت گوشی V29 Lite را تغییر نام داده و آن را با عنوان ویوو Y78 در اروپا معرفی کرده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های ویوو S17 رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی ویوو V29 لایت

ویوو V29 لایت دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی‌پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این گوشی به چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز شده و در کنار آن از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

گوشی اقتصادی ویوو V29 لایت

در پنل پشتی ویوو V29 لایت یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS به همراه یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی در بخش نرم افزار از رابط کاربری Funtouch 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند و توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی تغذیه می‌شود.

بیشتر بخوانید ...   اپل از آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 اولترا رونمایی می‌کند؟

ویوو V29 لایت در دو رنگ‌ مشکی و طلایی و با قیمت 8499 کرون (معادل 359 یورو / 386 دلار) در جمهوری چک به فروش خواهد رسید. فروش اولیه این محصول از تاریخ 15 ژوئن آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که این دستگاه در آینده نزدیک به بازارهای دیگر نیز وارد شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی ویوو V29 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا