موبایل

گوشی اقتصادی اچ تی سی وایلدفایر E3 معرفی شد [+مشخصات فنی]

برند اچ تی سی از گوشی سطح پایین و اقتصادی اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی در بازار آفریقا رونمایی کرد.

جدیدترین محصول HTC یعنی گوشی Wildfire E3 لایت با تراشه یونیساک به صورت رسمی در آفریقا معرفی شد. این گوشی پایین‌رده دارای یک صفحه نمایش اچ دی پلاس، یک باتری بزرگ و یک ماژول دوربین دوگانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی ارزانقیمت پوکو C51 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی اچ تی سی وایلدفایر E3

گوشی اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت دارای یک صفحه نمایش 6.517 اینچی ال سی دی با وضوح 720 در 1600 پیکسل (اچ دی پلاس) و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. این گوشی به چیپست SC9863 یونیساک با فرکانس 1.6 گیگاهرتز مجهز شده و از حداکثر 4 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی در بخش نرم افزاری نیز از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند.

اچ تی سی وایلدفایر E3

در جلو وایلدفایر E3 Lite یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی دستگاه نیز یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED قرار گرفته است. همچنین انرژی مورد نیاز وایلدفایر E3 Lite از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 19 فروردین 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بازگشایی قفل با چهره از طریق هوش مصنوعی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، دو سیم کارت با شبکه اتصالی فورجی، VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، GPS، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی متری، اسکنر اثر انگشت جانبی، ابعاد 164.8 در 76.5 در 9.2 میلی متر و وزن 218 گرم اشاره کرد.

اچ تی سی وایلدفایر E3

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت HTC Wildfire E3 Lite وجود ندارد و مشخص نیست که این دستگاه به جز آفریقا در چه بازارهایی موجود خواهد شد. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی و در دو نسخه با 3 گیگابایت رم/ 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا