موبایل

مشخصات کلیدی گلکسی S23 FE فاش شد؛ دوربین ارتقایافته و تراشه اگزینوس

مشخصات کلیدی گلکسی S23 FE لو رفت. ظاهراً سامسونگ می‌خواهد قاتل پرچمدار بعدی خود را فقط با پردازنده اگزینوس روانه بازارهای جهانی کند.

مشخصات کلیدی گلکسی S23 FE فاش شد. سامسونگ چند سالی‌ست که نسخه فشرده شده پرچمدارهای خود را با پسوند “FE” روانه بازار می‌کند. این گوشی‌ها که به گوشی‌های قاتل پرچمدار نیز معروف‌اند، از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری با بالارده‌های خود دارند و فقط در برخی موارد تفاوت بین آنها حس می‌شود.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

آنطور که شایعات می‌گویند، گوشی Galaxy S23 FE نیز تا چندی دیگر معرفی و وارد بازار خواهد شد اما این گوشی قرار است فقط با پردازنده ساخت خود سامسونگ (اگزینوس) روانه بازار شود و خبری از تراشه‌های کوالکام در آن نیست. لازم به ذکر است که یکی از موارد فاش شده درباره سخت‌افزار این گوشی هوشمند، دوربین آن بوده که ارتقای چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا [+فیلم]

مشخصات کلیدی گلکسی S23 FE لو رفت

اگرچه سامسونگ سال گذشته گلکسی S22 FE را معرفی نکرد اما طبق گزارش‌های متعدد، این شرکت تصمیم دارد بار دیگر نسخه‌ اقتصادی پرچم‌داران جدید خود را با نام گلکسی S23 FE عرضه کند. اکنون براساس شایعه‌ای جدید انتظار داریم این محصول به دوربین قدرتمندتر از نسل قبل مجهز شود.

به گزارش XDA، سامسونگ قصد دارد گلکسی S23 FE را با مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً ضعیف‌تر نسبت‌به پرچم‌داران سری گلکسی S23 عرضه کند تا قیمت نهایی این محصول را کاهش دهد. البته به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ جنوبی، تمرکز زیادی روی بهبود دوربین این دستگاه معطوف کرده است و گفته می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. درمقام مقایسه، نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی S21 FE با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عرضه شد.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی امروز 21 تیر 1402 ؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو

مشخصات کلیدی گلکسی S23 FE لو رفت

احتمال دارد سامسونگ از همان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی گلکسی S22 یا گلکسی S23 در گلکسی S23 FE استفاده کند. پرچم‌داران ۲۰۲۳ این شرکت ازجمله بهترین گوشی‌های اندرویدی سال جاری محسوب می‌شود و دوربین آن‌ها به ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی و حسگر قدرتمندتر مجهز شده است و انتظار داریم همین قابلیت‌ها در دوربین گلکسی S23 FE نیز ارائه شوند.

سامسونگ معمولاً نسخه‌ آمریکایی گوشی‌ها سری گلکسی FE را با تراشه‌های اسنپدراگون عرضه می‌کند اما شایعات اخیر نشان می‌دهد امسال گلکسی S23 FE در همه‌ بازارهای جهان فقط با تراشه‌ اگزینوس به‌فروش خواهد رسید. گفته می‌شود این گوشی به سیستم-روی-چیپ مشابه نسخه‌ اروپایی سری گلکسی S22 مجهز خواهد شد.

سامسونگ سری گلکسی S23 را فقط با تراشه‌های ساخت کوالکام عرضه کرد و به‌همین دلیل استفاده از تراشه‌ اگزینوس در گلکسی S23 FE کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مشخصات کلیدی گلکسی S23 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا