بازار خودرو

شاسی‌ بلند‌های برقی تویوتا رونمایی شدند؛ طراحی خاص با امکاناتی ویژه


شرکت تویوتا بالاخره از مدل‌های برقی bZ3C و bZ3X خود در نمایشگاه اتومبیل بیجینگ رونمایی کرد. این دو مدل از شاسی‌ بلند‌های برقی تویوتا برای رانندگان جوان و خانواده‌ها طراحی شده‌اند.سال گذشته، تویوتا کانسپت این خودروها را در نمایشگاه اتومبیل شانگهای به نمایش گذاشت و از آن زمان تاکنون به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. خودروهای مفهومی که در آن زمان نمایش داده شدند با نام‌های مفهومی bZ Sport Cross (حالا bZ3C) و bZ FlexSpace (حالا bZ3X) شناخته می‌شدند.


بیشتر بخوانید:


شاسی‌ بلند‌های برقی تویوتا

تویوتا در همکاری با BYD Toyota EV Technology، FAW و تیم مرکز تحقیق و توسعه Intelligent ElectroMobility (IEM) مدل bZ3C را توسعه داده است، در حالی که bZ3X بر اساس همکاری بین تویوتا، گروه GAC، GAC Toyota و IEM ساخته شده است.

بزرگترین خودرو از این دو، bZ3X است که دارای کابین بزرگتری است. هر دو SUV جدید از یک شیشه‌پانوراما، داشبورد دیجیتال، صفحه نمایش بزرگ اطلاعاتی و پد شارژ بی‌سیم برای شارژ دستگاه‌های تلفن همراه در حال حرکت بهره‌مند هستند.

شاسی‌بلند‌های برقی تویوتا رونمایی شدند؛ طراحی خاص با امکاناتی ویژه

تویوتا bZ3C و bZ3X از فناوری پیشرانه پیشرفته راننده پشتیبانی خواهند کرد اما جزئیات مربوط به سیستم پیشرانه و چندین پارامتر دیگر هنوز مشخص نشده‌اند. تویوتا هیچ تاریخی برای راه‌اندازی این دو خودرو برقی جدید منتشر نکرده است اما پویایی‌ها نشان دهنده راه‌اندازی نزدیک آن‌ها است.

شاسی‌بلند‌های برقی تویوتا رونمایی شدند؛ طراحی خاص با امکاناتی ویژه

هنوز قیمتی برای شاسی‌بلند‌های جدید برقی تویوتا تعیین نشده؛ همچنین مشخص نیست که این دو محصول مختص بازار چین باقی خواهند ماند یا در بازارهای خارجی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا