موبایل

قیمت گلکسی S23 FE مشخص شد ؛ ارزان‌تر از میانرده‌ها!

سامسونگ چند سالی است که نتوانسته یک قاتل پرچمدار مناسب روانه بازار کند، اما با افشای قیمت گلکسی S23 FE به نظر چنین محصولی در راه بازار است!

هفته گذشته وب‌سایت sammobile به‌طور انحصاری موضوع ارائه گوشی گلکسی  S23 FE را تایید کرد و خبر داد که احتمالاً این گوشی در سه‌ماهه چهارم 2023 رونمایی خواهد شد. این در حالی است که پیش‌تر با معرفی گلکسی S21 FE سامسونگ استقبال چشمگیری از سوی کاربرانی که قصد صرف بودجه زیادی را برای گوشی‌های پرچمدار رده‌بالا و گوشی‌های میان‌رده نه‌چندان قدرتمند ارزان‌قیمت نداشتند، به ثبت رساند؛ بنابراین تمامی طرفداران منتظر معرفی جانشینی برای این مدل از طرف سامسونگ بودند، اما هیچگاه شاهد عرضه گلکسی S22 FE در سال گذشته نبودیم.

حالا چند ماه پیش مشخص شد که Galaxy S23 FE احتمالا امسال روانه بازار شود. در ادامه، هفته گذشته شایعه شد که سامسونگ درنظر دارد تا این مدل را در فصل چهارم 2023 رونمایی کند. اما، در آن زمان هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت گلکسیS23 FE اعلام نشد، اما ناظران صنعت بر این باورند که ممکن است قیمت این گوشی نسبت‌به مدل قبلی خود کمتر باشد. هم‌اکنون نیز گزارشی جدید به قیمت احتمالی گلکسی S23 FE اشاره داشته که آن را 100 دلار ارزان‌تر از مدل S21 FE، می‌دانند.

بیشتر بخوانید: کاربران از باگ قلم هوشمند گلکسی S23 اولترا خبر می‌دهند

اعلام قیمت گلکسی S23 FE

گوشی Galaxy S21 FE در ژانویه 2022 روانه بازار شد و قیمت آن 699 دلار بود. تعدادی از تحلیلگران صنعت در کره جنوبی بر این عقیده بودند که Galaxy S23 FE بالغ بر 800000 وون یا تقریباً 599 دلار ارزش‌گذاری خواهد شد. اگر پیش‌بینی‌های آن‌ها رنگ حقیقت به خود بگیرد، به‌نظر سامسونگ قیمت این مدل محبوب را به میزان 100 دلار کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید ...   مشخصات شیائومی میکس فلیپ افشا شد؛ مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3

قیمت گلکسی S23 FE مشخص شد ؛ ارزان‌تر از میانرده‌ها!

در صورت صحت این شایعه، گوشی مذکور با مشخصات قدرتمند خود و قیمت منصفانه، کاملا ایده‌آل خریداران و علاقه‌مندان خواهد بود، به‌خصوص هنگامی که شاهد افزایش قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ در بسیاری از بازارها هستیم. به همین جهت، مطابق انتظارات همگان به پیشواز قیمت گلکسی S23 FE به صورت گران‌تر از مدل نسل قبلی خود رفته بودند؛ اما با توجه به وضعیت فعلی، این امید وجود دارد که قیمت آن حتی کمتر از S21 FE باشد.

سامسونگ فعلاً رسما وجود گلکسی S23 FE را به تأیید نرسانده است. طبیعتاً هیچ اطلاعات موثقی هم در مورد قیمت این دستگاه وجود ندارد. پس هنوز کمی با تردید به این شایعه بنگرید. اما، احتمالاً در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از مشخصات و قیمت گلکسی S23 FE منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت گلکسی S23 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا