موبایل

آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو منتشر شد

آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو منتشر شد اما بدون اندروید 13. در واقع به نظر می‌رسد برای این دو مدل، خبری از اندروید 13 نخواهد بود.

تاکنون جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری شیائومی به تعداد کمی از کاربران رسیده است. براساس بیانات شیائومی، این برند درحال‌حاضر مشغول انتشار آپدیت MIUI 14 برای دو گوشی از سری پرفروش ردومی نوت 9 یعنی Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9S است. این به‌روزرسانی برای مدل گلوبال این دو دستگاه ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی به زودی آغاز می‌شود؛ شارژ کامل گوشی در تنها 5 دقیقه

انتشار آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو

همانطور که اشاره شد، این به‌روزرسانی فعلاً صرفاً به‌طور محدود یعنی برای آزمایش‌کنندگان «Mi Pilot» عرضه خواهد شد. لذا در هفته‌های آینده باید منتظر انتشار آن برای کاربر عادی و در برنامه «Stable Beta» باشیم و در پی آن نسخه نهایی «Stable» برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد. بنابراین، تاریخ ارائه این به‌روزرسانی احتمالاً تا اواسط اردیبهشت ماه برای بیشتر کاربران خواهد بود.

بیشتر بخوانید ...   بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان [مرداد 1402]
آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو
آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو

لازم به ذکر است، این آپدیت به جای اندروید 13 بر پایه اندروید 12 عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها در زمان اولین عرضه خود با اندروید 10 به کاربران ارائه شد. بدین ترتیب با انتشار آپدیت اندروید 12 شاهد پایان تعهد 2 ساله شیائومی جهت آپدیت اساسی نرم افزار خواهیم رسید و دیگر کاربران ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو نباید در انتظار اندروید 13 باشند.

به‌هرحال اگر بخواهیم با امیدواری بیشتری به این موضوع نگاه کنیم، باید اشاره کنیم که آپدیت MIUI 14 سومین به‌روزرسانی اصلی MIUI آنها از زمان انتشار MIUI 11 محسوب می‌شود. به‌هر‌حال این امر اتفاق مثبتی به نظر می‌رسید که شیائومی برای آن‌ها به مدت سه سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص انتشار آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا