موبایل

شیائومی 13T پرو احتمالاً با تراشه دایمنسیتی 9200 از راه می‌رسد

شیائومی برای رونمایی از گوشی شیائومی 13 اولترا آماده می‌شود، بااین‌حال به‌نظر می‌رسد چینی‌ها روی یک گوشی دیگر هم کار می‌کنند: شیائومی 13T پرو. ظاهراً این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 9200 مجهز می‌شود و این‌بار خبری از چیپ‌های پرچمدار کوالکام نخواهد بود.

وب‌‎سایت Xiaomiui در گزارشی مدعی شده است که شیائومی روی دو گوشی هوشمند مشابه با یکدیگر کار می‌کند. این دستگاه‌ها از شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C استفاده می‌کنند که حرف C به‌معنای نسخه مخصوص چین (China) و حرف G به‌معنای نسخه جهانی (Global) است. این گوشی‌های هوشمند ظاهراً با نام‌های ردمی K60 اولترا (برای بازار چین) و شیائومی 13T پرو (برای بازار جهانی) از راه می‌رسند.

شیائومی 13T پرو به تراشه دایمنسیتی 9200 مجهز می‌شود؟

طبق گزارش اخیر، شیائومی ابتدا ردمی K60 اولترا را در بازار چین معرفی خواهد کرد و سپس این دستگاه با نام شیائومی 13 تی پرو روانه بازار جهانی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این گوشی‌های هوشمند در ماه ژوئیه معرفی شوند.

بیشتر بخوانید ...   این گوشی‌های شیائومی آپدیت MIUI 15 را دریافت نخواهند کرد [+فهرست]

وب‌سایت Xiaomiui همچنین احتمال استفاده از تراشه پرچمدار مدیاتک دایمنسیتی 9200 در این گوشی‌های هوشمند را مطرح کرده است. اگر گفته این وب‌سایت درست باشد، شیائومی برای اولین‌بار از این چیپ پرچمدار استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، چینی‌ها به‌جای تراشه کوالکام، در مدل پرو یک گوشی سری T به سراغ چیپ مدیاتک می‌روند.

شیائومی 13T پرو

اگرچه دایمنسیتی 9200 یک تراشه قدرتمند با مصرف انرژی بهینه است، اما شیائومی در سال‌های اخیر در گوشی‌های سری T، از چیپ‌های مدیاتک در مدل‌های استاندارد و تراشه‌های کوالکام در مدل‌های پرو استفاده کرده است. بنابراین ظاهراً امسال با یک سنت‌شکنی روبه‌رو خواهیم شد؛ هرچند شاید شیائومی 13T با دایمنسیتی 9200 از راه برسد.

گوشی‌های سری T شیائومی قیمت پایین‌تری نسبت به پرچمدارهای اصلی این کمپانی دارند، بنابراین امسال هم احتمالاً سری شیائومی 13 تی با قیمتی رقابتی از راه می‌رسد. با توجه به اینکه حداقل چندین ماه تا معرفی این محصولات فاصله داریم، باید منتظر انتشار اطلاعات دقیق‌تری از آن‌ها باشیم.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا