موبایل

رنگبندی گوگل پیکسل 7a فاش شد [+تصاویر]

اخیراً تصاویری از رنگبندی گوگل پیکسل 7a منتشر شده که حاکی از مدل آبی رنگ این دستگاه است. این گوشی میان‌رده گوگل احتمالاً ماه آینده رونمایی می‌شود.

براساس شایعات اخیر احتمالاً در ماه آتی شاهد معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند میان‌رده‌ گوگل یعنی پیکسل 7a خواهیم بود، هم‌اکنون نیز وب‌سایت MySmartPrice تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر کرده که نشانگر بخشی از رنگبندی گوگل پیکسل 7a است. این عکس‌ها در واقع تاییدی بر بسیاری از شایعات و گزارش‌های گذشته بوده که حاکی از استفاده این دستگاه از زبان طراحی سری پیکسل 7 و پیکسل 6a است.

درواقع نمای جلویی پیکسل 7a بسیار به پیکسل 6a شباهت دارد. افزون‌براین، حفره‌ پانچ‌هول در مرکز بالای صفحه‌نمایش این دستگاه، محل قرارگیری دوربین سلفی آن است. با اینکه پیکسل 7a به نوعی از زبان طراحی گوشی پیکسل 6a تبعیت می‌کند، اما نوار دوربین پشتی آن تغییرات و ارتقاهایی داشته است و در حقیقت بریدگی‌هایی روی این ناحیه از جایگاه دوربین‌های اصلی آن دیده می‌شود. به‌نظر این گوشی از فریم فلزی و بدنه‌ پلاستیکی استفاده خواهد کرد و نوار ماژول دوربین آن به‌جای شیشه، از روکش آلومینیومی بهره‌مند شده است.

بیشتر بخوانید: قابلیت Magic Eraser گوشی‌های پیکسل برای اندروید و iOS عرضه شد

تصویر بخشی از رنگبندی گوگل پیکسل 7a و مشخصات آن

این نخستین مرتبه از افشای تصاویری از پیکسل 7a نبوده است. براساس اعلام تعدادی از منابع، رنگبندی گوگل پیکسل 7a در پنج رنگ خواهد بود، بااین‌حال تصاویر جدید این دستگاه صرفاً حاکی از سه رنگ خاکستری، سفید و آبی روشن بوده است. درحقیقت این تصاویر جدید برای نخستین‌بار گوشی مذکور را در رنگ آبی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید ...   اپل دسترسی به NFC در آیفون را برای توسعه‌دهندگان اروپا آزاد می‌کند

رنگبندی گوگل پیکسل 7a

درمورد مشخصات فنی آن نیز براساس گزارش فون‌آرنا، پیکسل 7a از تراشه‌ تنسور G2 بهره خواهد برد که مدلی از آن را پیش‌تر در پیکسل 7 مشاهده کرده بودیم. این دستگاه همچنین مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رفرش ریت 90 هرتز خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های احتمالی گوشی میان‌رده‌ جدید گوگل باید به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی اشاره داشت. البته شایعاتی خبر از پشتیبانی این محصول برخلاف پیکسل 6a از فناوری شارژ بی‌سیم می‌دهد.

همچنین پیکسل 7a در دو نسخه با حافظه‌ ذخیره‌سازی 128 و رم 6 یا 8 گیگابایت روانه بازار خواهد شد. با اینکه تغییرات ظاهری چشمگیری در این گوشی دیده نشده است اما ارتقای سخت‌افزاری به این محصول در مسیر تبدیل به یکی از بهترین میان‌رده‌های امسال کمک شایانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که نسخه 128 گیگابایتی پیکسل 6a با رم 6 گیگابایت و قیمت 449 دلار ارائه شد، اما با توجه به تورم حال حاضر در اقتصاد جهان احتمالاً مدل پایه پیکسل 7a با برچسب 500 دلاری قیمت‌گذاری شود. مطابق انتظارات گوگل این گوشی را در تاریخ 10 می (20 اردیبهشت 1402) و در کنفرانس سالانه‌ توسعه‌دهندگان خود رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر نشان‌دهنده رنگبندی گوگل پیکسل 7a چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا