موبایل

تماشا کنید: ویدیو کالبدشکافی شیائومی 13 اولترا منتشر شد

ویدئویی از کالبدشکافی شیائومی 13 اولترا منتشر شده که نمایانگر قطعات داخلی و نحوه کارکرد ماژول دوربین و مکانیزم دیافراگم دوربین اصلی این دستگاه است.

هفته پیش شاهد معرفی پرچمدار شیائومی 13 اولترا با دوربین غول‌پیکر و مشخصات فنی قدرتمند بودیم. هم‌اکنون نیز ویدئویی از کالبدشکافی شیائومی 13 اولترا انتشار یافته که حاکی از نحوه باز کردن و برخی قطعات داخلی جدیدترین پرچمدار شیائومی است.

ویدیو مذکور نزدیک به 13 دقیقه بوده و در کل، یک دید کلی از قطعات داخلی شیا‌ئومی 13 اولترا برای بیننده فراهم می‌کند. با توجه به اینکه زبان اصلی این ویدئو چینی است، درصورت تمایل می‌توانید از یوتیوب به تماشای ویدیو بپردازید و از قابلیت ترجمه خودکار بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی 13 لایت ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

ویدئو کالبدشکافی شیائومی 13 اولترا

طی یک روال معمول همواره بعد از عرضه گوشی‌های مهمی همچون شیائومی 13 اولترا، ویدیوهای تست استقامت دستگاه در کنار کالبدشکافی آن منتشر خواهد شد که مورد دوم برای تعمیرکاران بسیار حائز اهمیت بوده، زیرا نمایانگر قطعات داخلی گوشی است. هم‌اکنون یک کانال یوتیوب چینی، اقدام به انتشار ویدیو کالبدشکافی پرچمدار جدید شیائومی کرده که در ادامه برای علاقه‌مندان قابل مشاهده است.

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌اننگیزترین قابلیت‌هایی که در این ویدیو به نمایش گذاشته شده، دوربین‌های شیائومی 13 اولترا هستند. این محصول مجهز به چهار دوربین 50 مگاپیکسلی (اصلی، فوق‌عریض، تله‌فوتو و پریسکوپ) است تا گوشی جدید شرکت چینی به یک دستگاه قدرتمند جهت عکاسی تبدیل کند. در این ویدیو، ماژول دوربین و مکانیسمی که دیافراگم دوربین اصلی را تنظیم خواهد کرد، با جزئیات به نمایش در آمده تا بینندگان و افراد متخصص توانایی درک مناسبی را از نحوه کار آن‌ها داشته باشند.

در طول این ویدئو باتوجه به اینکه تکنسین این کانال چینی اقدام به جداسازی کلیه اجزا و قطعات شیائومی 13 اولترا از یکدیگر می‌کند، آن را تبدیل به یک موضوع جالب برای تکنسین‌های فنی بخش تعمیر خواهد کرد. از دیگر نکات مورد توجه این ویدئو می‌توان به موفقیت شیائومی در قرار دادن 4 سنسور دوربین، یک چیپست و همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کالبدشکافی شیائومی 13 اولترا و قطعات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا