موبایل

تماشا کنید: تست گیمینگ شیائومی 13 اولترا و آیفون 14 پرو مکس [+ویدیو]

نتایج تست گیمینگ شیائومی 13 اولترا و آیفون 14 پرو مکس منتشر شده است و نماینده شیائومی حقیقتا درخشان ظاهر شده است!

تست گیمینگ شیائومی 13 اولترا و آیفون 14 پرو مکس توسط کانال یوتیوب Mrwhosetheboss اجرا شد و در آخر پرچمدار تمام‌عیار شیائومی توانست بهترین گوشی اپل را شکست دهد. Xiaomi 13 Ultra چند روز پیش در یک مراسم ویژه به‌همراه چند سخت‌افزار دیگر مانند شیائومی بند 8 توسط غول چینی تکنولوژی جهان معرفی شد و از همان ابتدا مشخص بود که با یک گوشی منحصربه‌فرد و استثنایی طرف هستیم.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

Xiaomi 13 Ultra به لطف سخت‌افزار قوی و سیستم خنک‌کنندگی جدید خود قادر است در تست‌های مختلف مانند تست‌های گیمینگ سرافزاز بیرون بیاید. اخیراً نیز با انجام تست مقایسه با iPhone 14 Pro Max این دستگاه را با اختلاف قابل توجهی شکست داده و پایداری سیستم خنک‎‌کنندگی جدید خود را به رخ حریفان کشیده است. لازم به ذکر است که چیپست بکار گرفته شده در Xiaomi 13 Ultra، اسنپدراگون 8 نسل 2 و چیپست تعبیه شده در iPhone 14 Pro Max، تراشه A16 Bionic است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

نتایج تست گیمینگ شیائومی 13 اولترا و آیفون 14 پرو مکس منتشر شد

شیائومی ۱۳ اولترا پرچمدار بسیار قدرتمندی است که اکثر ویژگی‌های آن در سطح بهترین‌های بازار قرار دارد. این محصول از سیستم خنک‌کننده‌ بسیار کارآمد و ماژول دوربین قدرتمند بهره می‌برد و اکنون آزمایش‌های گیمینگ انجام‌شده نشان می‌دهد پایداری عملکرد آن نسبت‌ به آیفون ۱۴ پرو مکس نیز بهتر است.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی های آیفون امروز 21 فروردین 1402

کانال یوتیوب Mrwhosetheboss، شیائومی ۱۳ اولترا را با آیفون ۱۴ پرو مکس مقایسه کرده و آزمایش‌های مختلفی روی این دو دستگاه انجام داده است. طبق این ویدیو امتیاز گیک‌بنچ تراشه‌ A16 Bionic از Snapdragon 8 Gen 2 بیشتر است اما نتایج مربوط به تست بازی این دو دستگاه بسیار جالب به‌نظر می‌رسد.

همان‌طور که WccfTech اشاره می‌کند، آیفون ۱۴ پرو مکس از سیستم خنک‌کننده‌ محفظه‌ بخار پیشرفته بهره نمی‌برد و از طرف دیگر شیائومی ۱۳ اولترا به راهکار خنک‌کننده‌ مدرن و کارآمد مجهز شده است. غول فناوری چینی قبلاً ادعا کرده بود پرچمدار جدیدش می‌تواند هنگام ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه تا ۲ درجه خنک‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس کار کند. آزمون Wild Life نیز نشان می‌دهد پایداری عملکرد پرچمدار کنونی اپل نسبت‌ به شیائومی ۱۳ اولترا ضعیف‌تر است.

نتایج تست گیمینگ شیائومی 13 اولترا و آیفون 14 پرو مکس منتشر شد

در پایان، پایداری عملکرد شیائومی ۱۳ اولترا به ۸۰٫۳ درصد رسید و کمترین امتیاز آن ۲۹۹۹ بود. در مقام مقایسه، آیفون ۱۴ پرو مکس در این آزمون به پایداری عملکرد ۶۵٫۸ درصدی دست یافت و امتیاز آن در کمترین حالت ۲۲۱۶ بود. از آنجا که Snapdragon 8 Gen 2 و A16 Bionic براساس معماری ۴ نانومتری TSMC ساخته شده‌اند، استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده‌ پیشرفته می‌تواند تفاوت بسیار زیادی در عملکرد نهایی آن‌ها ایجاد کند

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تست گیمینگ شیائومی 13 اولترا و آیفون 14 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا