موبایل

تصویری از طراحی نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 منتشر شد؛ بزرگ‌تر و جذاب‌تر

نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 در تصاویر فاش شده از آن شما را حیرت‌زده خواهد کرد. سامسونگ یک گوشی تاشو تمام‌عیار در دست توسعه دارد.

طبق تصاویر فاش شده از نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 ،با یک نمایشگر بزرگ روبرو هستیم که تقریباً همه فضای کاور پشتی این گوشی را دربر می‌گیرد. سامسونگ دو گوشی تاشو منحصربه‌فرد در دست توسعه دارد که هردو نسل پنجم طراحی محصولات تاشو سامسونگ هستند. این دو مدل گوشی از ویژگی‌هایی بسیار کارآمد مثل لولای قطره‌ای، وزن کم، طراحی زیبا و چشم‌نواز و … برخوردارند. در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته از نمایشگر کاور Z Flip 5 را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: امتیازهای گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 با تراشه اختصاصی اسنپدراگون 8 نسل 2 در گیک‌بنچ منتشر شد

طراحی نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 فاش شد

انتظار می‌رود روند توسعه و افزودن نوآوری به گوشی‌های تاشوی امسال سامسونگ با عرضه مدل‌های Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 بیش از پیش افزایش یابد. هر دو مدل بدون شک برخی به‌روزرسانی‌های مهم را با خود به‌همراه خواهند داشت، مانند لولای قطره‌ای که درنهایت به گوشی‌های تاشو سامسونگ اجازه می‌دهد تا بدون ایجاد فاصله بین دو طرف، بسته شوند. در مورد گلکسی زد فلیپ 5 نیز، پیش از این شایعات به افزایش سایز نمایشگر ثانویه این گوشی اشاره داشتند. حال در جدیدترین افشاگری، تصویر شماتیک تازه‌ای از پنل پشتی گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده است که از طراحی نمایشگر کاور این دستگاه با یک بریدگی غیرمعمول حکایت دارد.

اولین مدل Z Flip دارای نمایشگر کاور کوچک 1.1 اینچی بود، درحالی‌که دو مدل بعد از آن (Z Flip 3 و Z Flip 4) اندازه این پنل نمایشگر را به 1.9 اینچ رساندند. این یک ارتقاء بزرگ نبود، اما کمک کرد تا صفحه‌نمایش تا حدودی قابل‌استفاده باشد؛ چیزی که در نسل اول Galaxy Z Flip این‌طور نبود.

جدیدترین شایعه در مورد نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 با چند تصویر مفهومی و ویدئو توسط SuperRoader منتشر شده است که طراحی Z Flip 5 را نشان می‌دهد. این طراحی پیش از این نیز در تصاویر مفهومی دیگری فاش شده بود، اما گمان می‌رفت که تنها یک مدل آزمایشی باشد و کمتر کسی تصور می‌کرد به طراحی نهایی این گوشی اشاره داشته باشد.

طراحی نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 فاش شد

بخش نمایشگر بیرونی Z Flip 5 تا حد امکان فضای بیشتری را پوشش داده و امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن گوشی کارهای بیشتری انجام دهیم. بله، بهترین استفاده از صفحه‌نمایش بیرونی بزرگتر بدون شک برای گرفتن عکس‌های سلفی با کیفیت بالا با استفاده از دوربین‌های عقب خواهد بود، اما کارهایی مانند بررسی اعلان‌ها و پاسخ دادن به پیام‌ها نیز باید راحت‌تر انجام شوند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ تا آنجا پیش خواهد رفت که به کاربران اجازه دهد از نمای کامل برنامه‌ها بر روی صفحه‌نمایش خارجی استفاده کنند، کاری که می‌توانید در موتورولا RAZR انجام دهید. همچنین اندازه دقیق این پنل نمایشگر هنوز مشخص نیست. گفته شده است که اندازه آن چیزی بین 3 تا 4 اینچ خواهد بود، اگرچه اگر بخواهیم بر اساس ابعاد گلکسی زد فلیپ 4 حدس بزنیم، احتمالاً باید شاهد استفاده از همان پنل 3 اینچی باشیم.

در مورد صفحه‌نمایش داخلی تاشو، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد یا خیر وجود ندارد. به‌علاوه باید دید لولای قطره‌ای چین نمایشگر را تا چه اندازه کاهش خواهد داد. انتظار می‌رود با نزدیکتر شدن به زمان رونمایی رسمی از این گوشی، شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر رندر بیشتری از آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا