موبایل

تاریخ رونمایی جهانی شیائومی 13 اولترا اعلام شد

تاریخ رونمایی جهانی شیائومی 13 اولترا مشخص شد. پرچمدار عالی‌‌رتبه شیائومی به‌زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

تاریخ رونمایی جهانی شیائومی 13 اولترا اعلام شد. شیائومی حدود 2 ماه پیش در یک رویداد اختصاصی از پرچمدار تمام‌عیار خود به‌نام Xiaomi 13 Ultra درکنار برخی محصولات دیگر در بازار چین رونمایی کرد و در همان زمان نیز اعلام کرد که به‌زودی گوشی منحصربه‌فرد خود را برای بازارهای جهانی نیز عرضه می‌کند. حال قرار است این اتفاق بیفتد و غول فناوری جهان قصد دارد در تاریخ 18 خرداد این گوشی را معرفی کند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های شیائومی دیگر هیچ آپدیتی دریافت نخواهند کرد؛ به فکر تعویض گوشی باشید!

تاریخ رونمایی جهانی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

شیائومی حدوداً دو ماه پیش گوشی پرچمدار Xiaomi 13 Ultra را در چین رونمایی کرد. در همان زمان اعلام شد که شیائومی ۱۳ اولترا در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه می‌شود. پس از مدت‌ها، سرانجام تاریخ دقیق رونمایی برای کاربران خارج از چین اعلام شده است.

آن‌طور که گیزموچاینا می‌نویسد، شیائومی 13 اولترا در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) رونمایی خواهد شد. این گوشی به‌همراه اشتراک سه ماهه‌ یوتیوب پریمیوم و اشتراک ۶ ماهه‌ ۱۰۰ گیگابایتی گوگل وان در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

تاریخ رونمایی جهانی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

شیائومی ۱۳ اولترا در بازارهای بین‌المللی صرفاً یک کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود این گوشی در اروپا ۱٬۳۰۰ تا ۱٬۵۰۰ یورو قیمت داشته باشد.

شیائومی ۱۳ اولترا نمایشگر ۶٫۷۳ اینچ LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. این گوشی به پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 2 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات مجهز است. شیائومی ۱۳ اولترا از دوربین اصلی یک اینچ با وضوح ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تاریخ رونمایی جهانی شیائومی 13 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا