موبایل

اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ معرفی شد

اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ با نام Galaxy Enhance-X رونمایی شد. در حال حاضر گوشی‌های پرچمدار خانواده Galaxy S23 می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند، اما وعده انتشار برنامه جدید برای گوشی‌های سری A نیز مطرح شده است.

اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار خانواده Galaxy S23 معرفی شد. این اپلیکیشن که مبتنی‌بر هوش مصنوعی است می‌تواند ایرادات هر عکسی را تشخیص داده و بنابر تکنولوژی روز دنیا شروع به ویرایش آنها کند. طبق اعلام سامسونگ، اپلیکیشن Galaxy Enhance-X در آینده‌ای نزدیک برای پرچمدارهای سال پیش یعنی Galaxy S22 و سری Galaxy A نیز منتشر خواهد شد.

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X قابلیت‌های بسیاری زیادی دارد و می‌توانید با انتخاب عکس مورد نظر خود ادامه کار را به این اپلیکیشن واگذار کرده و نتیجه دلخواهتان را کسب کنید. از ویژگی‌های نرم‌افزار ویراش عکس Galaxy Enhance-X می‌توان به حذف تاری عکس، تشخیص بوکه شدن یا نشدن تصویر، تغییر رزولوشن و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی A54 سامسونگ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ عرضه شد

سامسونگ رسماً اپلیکیشن ویرایش تصویر Galaxy Enhance-X را برای سری Galaxy S23 منتشر کرد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت با کمک هوش مصنوعی مشکلات تصاویر خود را برطرف یا بخش‌هایی از آن را دستکاری کنید. اپ مذکور در آینده نزدیک برای سری Galaxy S22 عرضه می‌شود و قرار است به سری Galaxy A هم بیاید؛ اما فعلاً تاریخی برای عرضه این نرم‌افزار در گوشی‌های میان‌رده در دسترس نیست.

سامسونگ سال گذشته از اپلیکیشن Galaxy Enhance-X رونمایی کرد و حال بالاخره این برنامه برای برخی از محصولات این شرکت عرضه شده است. در انجمن گفتگوی کره‌ای این شرکت اعلام شده که کاربران سری گلکسی S23 همین حالا می‌توانند این اپلیکیشن را نصب کنند. سامسونگ همچنین از عرضه این برنامه برای سری گلکسی S22 در آینده نزدیک خبر داده است.

بیشتر بخوانید ...   گوگل احتمالاً پیش‌نیازهایی را برای ارتقای دوام گوشی‌های تاشو در نظر می‌گیرد

اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ عرضه شد

این خبر احتمالاً برای بخش عمده کاربران سامسونگ خوشایند نبوده؛ ازاین‌رو غول فناوری کره‌ای وعده داده است که Galaxy Engance-X را برای میان‌رده‌های سری گلکسی A هم عرضه کند؛ البته مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

قابلیت‌های نرم‌افزار Galaxy Enhance-X

این اپلیکیشن قابلیت‌های متنوعی را از اختیار کاربران قرار می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به قابلیت حذف تاری، ایجاد و تغییر حالت بوکه در تصاویر پرتره، افزایش رزولوشن تصویر، حذف الگوی مویر، افزایش روشنایی عکس‌ها و غیره اشاره کنیم.

اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ عرضه شد

Galaxy Enhance-X همچنین دارای قابلیت‌های تشخیص چهره است که می‌تواند امکاناتی مثل تغییر صافی پوست، رنگ صورت، خط فک و اندازه چشم‌ها را در اختیارتان بگذارد. استفاده از بخش عمده این قابلیت‌ها به دانش عکاسی خاصی نیاز ندارد و با سروکله‌زدن با دکمه‌های موجود در این اپلیکیشن می‌توانید سازوکارهای آن را پیدا کنید.

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X همین حالا در گلکسی استور سامسونگ در دسترس است. این برنامه فعلاً به نسخه 1.0.55 رسیده و حجم آن حدود 85 مگابایت ذکر شده است. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ به‌زودی پشتیبانی از این برنامه را در دستگاه‌های بیشتری فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا