موبایل

بررسی مشخصات آیفون 11 | گوشی آیفون 11

کمپانی اپل همیشه جز یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های حوزه دیجیتال بوده است. این کمپانی درست مثل هر سال حاشیه‌های بسیاری را با معرفی جدیدترین گوشی های خود ایجاد کرده است. شرکت اپل ( Apple Company ) در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ از جدیدترین سری گوشی‌های خود را با نام آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس رونمایی کرده است. با این که چند روزی از معرفی این گوشی جدید گذشته است اما همچنان صحبت‌ها درباره آن داغ است. شما نیز اگر به فکر تعویض گوشی آیفون خود هستید و اطلاعات بیشتری درباره مشخصات آن نیاز دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

معرفی آیفون ۱۱ جدیدترین پرچمدار کمپانی اپل

اپل در رویداد اخیری که در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ در اپل پارک برگزار کرد، اقدام به معرفی جدیدترین و متفاوت‌ترین سری گوش‌های خود با نام آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرومکس کرد. این کمپانی تغییرات بسیار زیادی را در سری جدید گوش های خود ایجاد کرد به همین دلیل با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری در چند روز اخیر روبرو بوده است. 

بررسی مشخصات آیفون ۱۱

بررسی مشخصات جدیدترین آیفون

شرکت اپل با توجه به روند رو به کاهش خود بعد از معرفی آیفون X تغییرات بسیاری را در جدیدترین سری گوش‌های خود اعمال کرد. عمده تغییرات این گوشی را می‌توانید در ظاهر آن‌ها مشاهده کنید.

دوربین

همانطور که گفتیم بیشترین تغییراتی که در سری جدید آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس مشاهده می‌کنید، مربوط به ظاهر آن‌ها است. این سری جدید داری یک دوربین اضافه نسبت به مدل‌های قبلی خود هستند به طوری که iphone11 دارای دو دوربین، آیفون ۱۱ پرو و پرومکس نیز دارای سه دوربین هستند.

دوربین سلفی جدیدترین مدل‌های آیفون نیز از ۷ به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا یافته‌اند و همچنین حالت Night mode که در مدل X وجود نداشت به این سری از مدل‌های جدید اضافه شده است.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی شیائومی امروز 11 اردیبهشت 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

پردازنده مرکزی

یکی از مهمترین ویژگی‌های شرکت اپل که هرساله در حال پیشرفت است و هیچ کدام از رقیبان تا کنون به آن دست نیافته‌اند، استفاده از قدرتمندترین پردازنده مرکزی در محصولات خود است. این سری از گوش‌های جدید نیز دارای پردازنده مرکزی بسیار قوی هستند. در سری جدید گوشی‌های آیفون ۱۱ از پردازنده A13 Bionic استفاده شده است که ۲۰ تا ۴۰ درصد بهینه‌تر و قوی‌تر از A12 Bionic است.

بهبود طول عمر باتری

از دیگر تغییرات مهم که اپل در سری جدید گوشی‌های خود ایجاد کرد، بهبود طول عمر باتری آن‌ها است. طول عمر باتری‌های آیفون ۱۱ پنج ساعت نسبت به مدل‌های قبلی افزایش داشته‌اند همچین می‌توان از شارژرهای وایرلس نیز برای شارژ کردن گوشی نیز استفاده کرد.

ویژگی‌های دیگر

سری جدید مدل‌های آیفون با سه حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۵۱۲ GB در شش رنگ‌بندی بنفش، قرمز، مشکی، زرد، آبی، سفید به بازار عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های متفاوت آیفون 11 می‌توان به دو سیم کارته بودن آن اشاره کرد.

جمع‌بندی

اپل همیشه یکی از پر پرحاشیه‌ترین شرکت‌ها در زمینه محصولات دیجیتالی بوده است. این بار نیز توانست با معرفی گوشی‌های سری آیفون 11 توجه همگان را به خود جلب کند. در این مقاله به بررسی جدیدترین امکانات این مدل جدید پرداختیم تا پیش از اقدام برای خرید آن اطلاعات کامل درباره ویژگی‌های فنی و مشخصات ظاهر آن داشته باشد. اما به نظر شما روند قیمت گذاری و فروش این سری جدید در ایران چگونه خواهد بود؟ نظرات خود را در قسمت پیشنهادات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا