موبایل

اچ‌تی‌سی U23 پرو در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شود

نزدیک به دو هفته گزارش‌ها از توسعه یک گوشی بالارده توسط اچ‌تی‌سی خبر دادند و حالا این شرکت تایوانی به‌طور رسمی معرفی این دستگاه در تاریخ 18 مه (28 اردیبهشت‌ماه) را تأیید کرده است. این محصول که اچ‌تی‌سی U23 پرو نام دارد، پس از سال‌ها اچ‌تی‌سی را به بازار گوشی‌های بالارده برمی‌گرداند.

مدت‌هاست اچ‌تی‌سی در بازار گوشی‌های بالارده و پرچمدار فعالیتی ندارد و تنها گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده روانه بازار می‌کند. اما ظاهراً این رویکرد با معرفی گوشی بعدی‌اش تغییر می‌کند.

مشخصات احتمالی اچ‌تی‌سی U23 پرو

گوشی اچ‌تی‌سی قبلاً در گیک‌بنچ رؤیت شده بود. طبق این بنچمارک، گوشی آینده اچ‌تی‌سی به 12 گیگابایت رم و تراشه‌ای 8 هسته‌ای مجهز می‌شود. این تراشه 8 هسته‌ای که شامل سه خوشه خواهد بود، اسنپدراگون 7 نسل 1 است. اگرچه با تراشه‌ای پرچمدار روبه‌رو نیستیم و حتی نسل جدید آن هم معرفی شده است، اما در مقایسه با گوشی‌های چند سال اخیر اچ‌تی‌سی، یک چیپ قدرتمند محسوب می‌شود.

اچ‌تی‌سی U23 پرو

طبق شایعات، اچ‌تی‌سی U23 پرو به نمایشگر امولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود که از این نظر تفاوتی با سایر گوشی‌های بالارده و حتی پرچمدار بازار ندارد. همچنین اچ‌تی‌سی در این محصول خود از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

براساس تیزری که اچ‌تی‌سی برای معرفی گوشی بعدی‌اش منتشر کرده است، U23 پرو با پلتفرم واقعیت مجازی Viverse سازگار خواهد بود، البته هنوز اطلاعی درباره این سازگاری نداریم. انتظار می‌رود در روزهای آینده و تا پیش از معرفی رسمی در روز پنجشنبه، اچ‌تی‌سی اطلاعات بیشتری را درباره دستگاه جدیدش منتشر کند.

این احتمال وجود دارد که در صورت موفقیت U23 پرو در بازار، اچ‌تی‌سی به سراغ گوشی‌های پرچمدار برود، هرچند رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند از هر زمان دیگری فشرده‌تر و سخت‌تر شده است.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا