موبایل

گوشی اقتصادی آنر X50i معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

آنر لحظاتی پیش گوشی اقتصادی آنر X50i را به عنوان جایگزین X40i با سخت‌افزاری حقیقتا قابل توجه رونمایی کرد.

آنر در ماه جولای سال گذشته از گوشی هوشمند X40i با تراشه دایمنسیتی 700 رونمایی کرد. حال و با گذشت نزدیک به یکسال نوبت به آن رسیده بود که جایگزین این محصول عرضه شود و مطابق انتظار آنر گوشی جدیدش را با نام آنر ایکس 50i معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

مشخصات گوشی اقتصادی آنر X50i

آنر ایکس 50 آی از یک نمایشگر 6.73 اینچی IPS LCD برخوردار است که در بالای آن یک بریدگی حفره‌ای برای جای‌گیری دوربین سلفی جای گرفته است. این نمایشگر دارای وضوح FHD پلاس (2388 در 1080 پیکسل) است و از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی به 93.6 درصد می‌رسد که حاکی از حاشیه‌های نسبتا باریک دستگاه است.

گوشی اقتصادی آنر X50i معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

در بخش سخت‌افزاری، آنر این بار هم به سراغ کمپانی این روزها موفق مدیاتک رفته و پردازنده دایمنسیتی 6020 را برای محصول میانرده خود برگزیده است. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی با حداکثر سرعت 2.2 گیگاهرتز است و از هسته گرافیکی Arm Mali-G57 MC2 بهره می‌برد.

این تراشه با 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و همچنین 7 گیگابایت حافظه رم مجازی به قدرت پردازشی خوبی می‌رسد، اما نسخه پایه آن 8 گیگابایت رم دارد. باتری دستگاه نیز یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است که از فناوری شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی های آیفون امروز 21 مهر 1402

Honor X50i در بخش دوربین از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است و در بخش دوربین اصلی دو سنسور مجزا برای آن در نظر گرفته شده است. سنسور اصلی گوشی یک دوربین 100 مگاپیکسلی است و دیگری نیز سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است که ترکیب دوربین اصلی را کامل می‌کند. این دو دوربین به همراه یک فلش سه‌گانه LED در پنل پشتی دستگاه و در جزیره بیضی‌شکل و اختصاصی دوربین جای گرفته‌اند.

گوشی اقتصادی آنر X50i معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سنسور اثر انگشت یکپارچه با لبه کناری، سیستم عامل اندروید 13، رابط کاربری Magic UI 6.1، ضخامت 7.48 میلی‌متری و وزن 179 گرمی، دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند است. تاکنون عرضه این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز، سفید و صورتی تایید شده است.

قرار است گوشی آنر X50i در دو پیکربندی روانه بازار شود. نسخه پایه که دارای هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است 217 دلار قیمت دارد. نسخه قدرتمندتر نیز که دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است قرار است با قیمت 247 دلار عرضه شود. البته که آنر هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه نسخه جهانی از این گوشی منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی اقتصادی آنر X50i چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا