بازی و سرگرمی

بازینامه | رویداد جدید ایکس باکس و بتسدا ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد

آرون گرینبرگ، یکی از مقامات بلندپایه ایکس باکس، در خصوص رویداد جدید ایکس باکس و بتسدا می‌گوید:« هدف ما شفاف‌سازی تا حد امکان در مورد تیم‌های توسعه‌دهنده و بازی‌هایی است که انتظار داریم در این نمایش ببینیم».

در هفته‌های اخیر، بسیاری از طرفداران به خاطر فعالیت کم کمپانی مایکروسافت و برند ایکس باکس در خصوص به‌روزرسانی اطلاعتی بازی‌های در درست انتشار، از این شرکت ناراضی بودند و پیرامون مراحل توسعه عناوین انحصاری ابراز نگرانی کردند، اما این شرکت به دنبال رفع تمام نگرانی‌ها با برگزاری رویدادی مشترک بین ایکس باکس و بتسدا با نام Xbox and Bethesda Developer Direct است که در اواخر ماه میلادی جاری برگزار خواهد شد.

تاکنون بازی‌های مختلفی برای ارائه در این رویداد تأیید شدند که هر کدام از آن‌ها، نمایشی بزرگ خواهند داشت. در همین راستا، کمپانی مایکروسافت هم این قول را به مخاطبان ایکس باکس داد که بازی‌های محبوب آن‌ها نیز نمایش گیم‌پلی قابل توجه‌ای در طول مراسم دارند که همه را راضی خواهند کرد. با توجه به این صحبت‌ها، در نهایت باید گفت که مدّت زمان رویداد ایکس باکس و بتسدا چه مقدار طول می‌کشد؟

طبق گفته‌های آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی بازی‌های برند ایکس باکس ، رویداد Developer_Direct تقریباً ۴۳ دقیقه به طول می‌انجامد. مدیر اجرایی ایکس باکس نیز همین موضوع را در توییتر شخصی خودش تأیید کرد و گفت که هدف اصلی مایکروسافت در این رویداد آن است که تا حد امکان با تیم‌های توسعه‌دهنده و بازی‌ها شفاف باشد و نمایشی ارائه دهد که همه انتظار دارند در این رویداد ببینند.

بیشتر بخوانید ...   گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | Gameology Facts: دست‌های پشت پرده

طبق صحبت‌های دیگر کمپانی مایکروسافت، بینندگان می‌توانند منتظر به‌روزرسانی‌های مطبوعاتی و نمایش‌های جدید از عناوین قابل توجه‌ای مثل بازی Redfall، Minecraft: Legends، The Elder Scrolls Online و Forza Motorsport جدید را داشته باشند که سه مورد از این لیست در ماه‌های آینده منتشر خواهند شد. البته می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تیم‌های سازنده از تاریخ انتشار بازی‌های در دست توسعه خود نیز در این رویداد رونمایی کند.

بازی Starfield بخشی از بازی‌های نمایشی این رویداد نخواهد بود، اما کمپانی مایکروسافت در حال کار روی یک رویداد مستقل دیگر برای ایکس باکمس است که در آن به طور کامل به این محصول نقش‌آفرینی استودیوی بازی‌سازی بتسدا اختصاص داده شود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این رویداد و برنامه‌های بعدی کمپانی مایکروسافت، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازی‌بازهایی هستید که منتظر ارائه نمایشی از بازی‌های مطروحه در متن خبر در طول رویداد ایکس باکس و بتسدا هستند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا