موبایل

سرقت نیم میلیارد دلاری از فروشگاه اپل با سوراخ کردن دیوار [+عکس]

سرقت نیم میلیارد دلاری از فروشگاه اپل توسط سارقین حرفه‌ای و با سوراخ کردن دیوار این فروشگاه شکل گرفت.

سرقت نیم میلیارد دلاری از فروشگاه اپل با سوراخ کردن دیوار توسط سارقین حرفه‌ای شیوه جدید از سرقت محسوب می‌شود که ممکن است سرلوحه دیگر سارقین قرار گیرد. براساس اخبار منتشر شده از این سرقت، سارقین حدودا 436 دستگاه انواع گوشی‌های آیفون و چندین دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ و تعدادی تبلت آی‌پد از این فروشگاه به سرقت برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اپل در اندیشه افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید

سرقت نیم میلیارد دلاری از فروشگاه اپل با سوراخ کردن دیوار

به گزارش خبرگزاری محلی KOMO News، این سرقت در یکشنبه گذشته در فروشگاه اپل واقع در مرکز خرید آلدروود رخ داده است. فرو‌شگاه در زمان انجام این سرقت تعطیل بوده، بنابراین کارمندان اپل تا صبح روز بعد هیچ اطلاعی از آن نداشته‌اند. نکته جالب اینکه سارقان با سوراخ‌کردن دیوار اسپرسوفروشی مجاور فروشگاه اپل، وارد آن شده‌اند.

آن‌ها پس از سرقت محصولات اپل از همان سوراخ دیوار وارد فر‌وشگاه اسپرسوفروشی شده و سپس از آن خارج شده‌اند.

درمجموع سارقان موفق شدند حدود 500 هزار دلار محصول اپل را سرقت کنند که شامل تقریباً 436 آیفون و همچنین مجموعه‌ای از مدل‌های اپل واچ و آیپد می‌شود. ظاهراً آن‌ها هیچ علاقه‌ای به رایانه‌های مک نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید ...   اپل احتمالاً لوازم جانبی چرمی آیفون و اپل واچ را حذف خواهد کرد

سرقت نیم میلیارد دلاری از فروشگاه اپل با سوراخ کردن دیوار

به گفته «مارن مک‌کی»، مدیر ارتباطات اداره پلیس شهر لین وود، واشنگتن، این سرقت یک «عملیات سازمان‌دهی‌شده» بوده است. سارقان از ماسک و دستکش استفاده کرده و هیچ اثر انگشتی از خود به جا نگذاشته‌اند. تحقیقات پلیس درباره سرقت از فروشگاه اپل همچنان در جریان است. «اریک مارکس»، مدیر منطقه‌ای فروشگاه اسپرسوفروشی نیز به کومو نیوز توضیح داد:

«در ورودی ما قفل بوده و آن‌ها موفق شده‌اند تا آن را باز کنند. سارقان یک سوراخ 24 در 18 در دیوار ایجاد کرده و به‌نظر می‌رسد وارد اتاق پشتی فروشگاه اپل شده‌اند. هیچ اطلاعی نداشته‌ام که این‌قدر به آن‌ها نزدیک هستیم.»

Seattle Coffee Gear از آن زمان قفل‌های خود را تغییر داده است و ادعا می‌کند که این حادثه حدود 1800 دلار خسارت برای آن‌ها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سرقت نیم میلیارد دلاری از فروشگاه اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا