موبایل

تصویر واقعی پیکسل 8a در رنگ‌های آبی و سبز افشا شد

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد پیکسل 8a منتشر شده؛ حالا یکی از منابع آگاه بازار تصویری از این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و سبز را به‌ اشتراک گذاشته است.

این دو رنگ که با نام‌های «Bay» و «Mint» شناخته می‌شوند، می‌توانند توجه برخی کاربران را به خود جلب کند. این تصویر توسط یکی از منابع آگاه بازار از طریق شبکه اجتماعی ایکس و از طریق حساب کاربری Mohamma11824513 منتشر شده است.

در تصویر به‌ اشتراک گذاشته‌ شده، پنل پشتی هر دو گوشی هوشمند به‌خوبی دیده می‌شود. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، حتی ماژول دوربین پیکسل 8a نیز همرنگ بدنه است. رنگ سبز که با عنوان Mint شناخته می‌شود، پررنگ‌تر از سبز به‌کاررفته برای پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو است.

پیکسل 8a با چه مشخصاتی از راه می‌رسد؟

انتظار می‌رود گوگل تا چند هفته دیگر پیکسل 8a را در رویداد Google I/O معرفی کند. طبق گزارش‌ها، قیمت این دستگاه در مقایسه با پیکسل 7a بالاتر خواهد بود.

پیکسل 8a با تراشه گوگل تنسور G3 از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند از رم 8 گیگابایتی و تراشه امنیتی Titan M بهره خواهد برد. انتظار می‌رود پیکسل 8a با دوربین مشابه پیکسل 7a، یعنی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌‌عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. این گوشی هوشمند از برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری همچون Best Take و Magic Eraser نیز بهره خواهد برد.

پیکسل 8a با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی 27 واتی ظاهراً به بازار عرضه خواهد شد. این درحالی است که گوشی نسل قبلی آن، یعنی پیکسل 7a، از شارژ 18 واتی بهره می‌برد.

درنهایت باید دید پیکسل 8a با چه مشخصات و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.



مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا