بازی و سرگرمی
گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | بازاریابی در صنعت بازی های رایانه ای قسمت چهارم
در قسمت چهارم از دوره بازاریابی در صنعت بازی های رایانه ای، امیر حسین فصیحی در مورد انواع مدل های درآمدی، بودجه لازم برای ساخت یک بازی و تقسیم هزینه های ساخت صحبت می کند. در این قسمت صحبت های جالبی در رابطه با رسانه های مختلف برای تبلیغ و کاربرد داده های آنها می شود. چگونه برای بازی خود Press Release بنویسید و آن را کجا منتشر کنید؟ چطور بازی خود را Pitch کنید و به چه شکل از مخاطب خود بازخورد بگیرید؟ تفاوت بازی های Freemium و Premium در چیست و چگونه باید از Analytics برای بررسی بازی استفاده کرد؟ جواب تمام این سوالات را در این قسمت پیدا می کنید. فصیحی بحث گسترده ای را در مورد هایپ قبل از بازی و آماده کردن پروژه برای Kickstarter آغاز می کند که در ارائه یک پروژه موفق، بسیار تاثیر گذار است.