بازی و سرگرمی

بازی Ghost of Yotei از تکراری بودن Ghost of Tsushima معاف خواهد بود

استودیو Sucker Punch Productions امیدوار است که بازی Ghost of Yotei به گونه‌ای طراحی شود که کمتر تکراری از Ghost of Tsushima به نظر برسد، زیرا هدف تیم توسعه این است که «بازیکنان نیازی به انجام مکرر کارها نداشته باشند.»

در گفتگویی با وب‌سایت Automaton، کارگردانان نیت فاکس و جیسون کانل بر تمایل خود به ادامه کار بر روی Ghost of Tsushima تأکید کردند. با این حال، آنها به این نکته اشاره کردند که برخی جنبه‌ها می‌توانستند به شکلی بهتر عمل کنند. به نظر می‌رسد تیم آن‌ها فرصتی برای بهره‌برداری از تجربیات قبلی‌شان در پروژه‌ی Ghost of Yotei دارد.

فاکس اعتراف کرد که Ghost of Tsushima در برخی موارد با مشکلاتی در زمینه‌ی ریتم بازی مواجه بود، به ویژه در عرصه‌های اکتشاف و مینی‌گیم‌ها. بازخوردهایی که دریافت کردند، برخی از اجزای گیم‌پلی را به عنوان مواردی تکراری و یکنواخت توصیف کرده است. فاکس گفت:

بازی Ghost of Tsushima شامل مینی‌گیم‌های مختلفی است، اما متأسفانه برخی از آن‌ها، به ویژه قسمتی که بازیکن باید یک روباه را تا یک معبد مخفی دنبال کند، از تنوع کافی برخوردار نبوده و در نهایت به یک فعالیت خسته‌کننده تبدیل می‌شوند. ما این احساس را از بازخوردهای بازیکنان هم دریافت کردیم.

فاکس همچنین توضیح داد که در Ghost of Yotei، تیم به دنبال بهبود بخش مینی‌گیم‌هاست تا بازیکنان دیگر لازم نباشد «هر بار که کنجکاوی‌شان آن‌ها را به کشف رازهای جدید سوق می‌دهد، همان کار مکرر را انجام دهند.» او اضافه کرد:

ما مجموعه‌ای از نتیجه‌های متنوع را آماده کرده‌ایم که می‌توانند انتظار بازیکنان را فراتر ببرند. ما به زیبایی‌های بازی‌های جهان‌باز در اکتشاف ایمان داریم؛ لذا به شدت مصمم بودیم تا تجربه‌ای تنوع‌دار را برای بازیکنان فراهم کنیم.

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا