بازی و سرگرمی

بازینامه | بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در صدر جدول موردانتظارترین بازی‌های فامیتسو قرار گرفت

جدیدترین بازی‌ جهان باز کمپانی نینتندو که با نام بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom شناخته می‌شود، این هفته توانست صدر جدول موردانتظارترین بازی‌های رسانه ژاپنی فایمتسو را از بازی Final Fantasy 16 بگیرد.

جنگ و رقابت چند هفته‌ای است که بین بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Final Fantasy 16 در صدر جدول موردانتظارترین بازی‌های آینده رسانه ژاپنی فامیتسو قرار دارد و مخاطبان هر دو محصول فوق هر هفته با رأی گیری خود، میزان محبوبیت محصول موردعلاقه خودشان را به تیم سازنده و طرفداران بازی مقابل نشان می‌دهند.

در جدیدترین نمودار اطلاعاتی منتشر شده، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که یک محصول جهان باز شناخته می‌شود، این هفته در صدر جدول یادشده قرار گرفته و بازی Final Fantasy 16 نیز با اختلاف قابل توجه‌ای نسبت به سایر رقبا، رتبه دوم را از آن خودش کرده است که حتی از لحاظ آماری و رأی‌گیری، بین بازی اول و دوم تفاوت‌های زیادی مشاهده می‌شود.

اکثر ۱۰ بازی موجود در لیست موردانتظارترین بازی‌های رسانه فایمتسو از لحاظ جایگاه، تغییری را در خود ندیده‌اند و همچنان حضور تثبیت کننده‌ای داشتند. فراتر از بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که الان یکی از محبوب‌ترین محصولات است، چند محصول انحصاری دیگر نینتندو سوئیچ هم در این لیست مشاهده می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به دو بازی Fire Emblem Engage و Pikmin 4 که به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم هستند اشاره کنیم.

در همین حال، بازی Final Fantasy 16 تنها بازی مولتی‌پلتفرم موجود در فهرست موردانتظارترین عناوین آینده رسانه فامیتسو نیست و در کنار آن می‌توانیم یکی دیگر از محصولات شگفت‌انگیز و بزرگ استودیوی بازی‌سازی اسکوئر انیکس یعنی Final Fantasy 7 Rebirth را نیز مشاهده کنیم که در جایگاه پنجم قرار دارد.

دو بازی Octopath Traveler 2 و Forspoken نیز به ترتیب در رتبه‌های هفتم و دهم قرار گرفتند. استودیوی بازی‌سازی ژاپنی کپکام نیز حضور موثری در این لیست داشته و دو بازی Resident Evil 4 و Street Fighter 6 از مهم‌ترین جایگاه‌های موردانتظارترین محصولات از نگاه کاربران رسانه فامیتسو را که به ترتیب جایگاه‌های ششم و هشتم هستند، به دست آوردند.

شما مخاطبان عزیز در ادامه می‌توانید اسامی کامل ۱۰ بازی موردانتظار این هفته رسانه فامیتسو از نگاه کاربران را مشاهده و مطالعه کنید که بازه زمانی رأی گیری آن بین ۸ تا ۱۴ دسامبر بوده است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون بازی The Legend of Zelda: tears of the Kingdom و برنامه‌های بعدی استودیوی سازندش، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.

  1. [NSW] The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – 742 votes
    2. [PS5] Final Fantasy 16 – 583 votes
    3. [NSW] Fire Emblem Engage – 438 votes
    4. [NSW] Pikmin 4 – 345 votes
    5. [PS5] Final Fantasy 7 Rebirth – 281 votes
    6. [PS5] Resident Evil 4 – 270 votes
    7. [NSW] Octopath Traveler 2 – 201 votes
    8. [NSW] Ushiro – 196 votes
    9. [PS5] Street Fighter 6 – 191 votes
    10. [PS5] Forspoken – 127 votes

 

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ بین دو بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Final Fantasy 16، کدام یک از آن‌ها از بازی‌های موردانتظار شما هستند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا