بازی و سرگرمی

بازینامه | شایعه: بازی Gears of War Remastered Collection همچنان در دست توسعه است

اگرچه در سال‌های گذشته شایعاتی پیرامون تولید و توسعه بازی Gears of War Remastered Collection به گوش می‌رسد، اما طبق گفته نیک بیکر از رسانه XboxEra، این مجموعه بازسازی شده هنوز در حال توسعه است.

قطع به یقیین،‌ مجموعه Gears of War یکی از با ارزش‌ترین محصولات انحصاری برند ایکس باکس و البته کمپانی مایکروسافت است که برای سال‌ها از انتشار نسخه‌های متعدد این فرانچایز حمایت کردند و ما هم تاکنون موفق شدیم که برخی از نسخه‌های آن را به صورت بازی‌های اکشن سوم شخص و برخی دیگر را به صورت بازی‌های استراتژی تاکتیکی تجربه کنیم.

اگر خاطرتان باشد، در رویداد E3 2022 بود که مایکروسافت و ایکس باکس از فهرست بلند بالای بازی‌های در دست توسعه خود برای انتشار تا پایان سال میلادی جاری رونمایی کردند که در بین اسامی آن‌ها، نام مجموعه Gears of War به گوش نمی‌خورد؛ با این حال اما نیک بیکر، از رسانه XboxEra که بیشتر به افشای اطلاعات در خصوص روند توسعه بازی‌های معرفی نشده می‌پردازد، می‌گوید که برنامه‌ای شبیه‌ به بازی Hale: The Master Chief Collection برای مجموعه با نام بازی Gears of War Remastered Collection وجود دارد، اما هنوز هیچ اعلامیه رسمی در این خصوص منتشر نشده است. با این حال، بیکر مدعی شده که روند توسعه این بازی همچنان ادامه دارد و در حال وقوع است.

البته بیکر نمی‌توانست جزئیات دیگری به جز این جمله که « انتشار بازی اتفاق می‌افتد» به ما ارائه کند، اگرچه او در حال کار روی خبری است که می‌‌تواند اعتبار رسانه‌اش را تحت شعاع قرار دهد. با این وجود، نیک می گوید:

حتی به عنون کسی که دیگر از طرفداران مجموعه Gears نیست، اما آنچه که هستن باید واقعاً عالی باشد. برای طرفداران Gears صفت‌های بهتری هم اضافه کنید.

بعد از این موضوع نیز، جز کوردن از رسانه Windows Central و تام وارن از رسانه The Verge از بیانات نیک بیکر در خصوص توسعه بازی Gears of War Remastered Collection حمایت کردند؛ به طوری کوردن در اوایل این هفته چنین توییتی را در خصوص تبادل اطلاعات با نیک بیکر منتشر کرده بود. به هر حال همکاری این دو افشاگر در خصوص موضوع فوق به معنی تأیید صریح و رسمی نیست، اما یک اشاره کافی وجود دارد که انتظارات طرفداران را به اوج خودش برساند.

باز هم اگر محصولی مثل بازی Gears of War Remastered Collection در دست توسعه باشد، باید دید که آیا تمام نسخه‌های قدیمی مجموعه در آن بازسازی شدند یا تیم سازنده فقط به گنجاندن ۳ نسخه اول بسنده کرده است. علاوه بر این، آیا چنین محصولی می‌تواند با پشتیبانی از وضوح تصویری 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و مثل سابق قابلیت پشتیبانی از بخش چندنفره را دارا خواهد بود؟ زمان جواب سوالات ما را مشخص خواهد کرد؛ اما برای آن دسته از مخاطبانی که با این فرانچایز آشنایی ندارند، اطلاعاتی در ادامه وجود دارد که می‌توانند مطالعه کنند.

مجموعه Gears of War یک فرانچایز یا سری بازی است که توسط استودیوی بازی‌سازی The Coalition تولید و توسط Epic Games منتشر شده و حق مالکیتش نیز بر عهده ایکس باکس بوده و هست. مجموعه فوق بیشتر به خاطر ارائه نسخه‌های باکیفیت و اکشن سوم شخص مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است، هرچند که برخی از نسخه‌های آن نیز به صورت تاکتیکال استراتژی روی پلتفرم‌های دیگر مثل تلفن‌های همراه منتشر شده بود.

سه نسخه اول مجموعه Gears of War روی درگیری بین بشریت و موجودات انسان‌نمای فرازمینی معروف به Locust Horde اشاره و تمرکز داشت. اولین قسمت از این فرانچایز با نام Gears of War در سال ۲۰۰۶ به صورت انحصاری برای پلتفرم ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. داستان بازی پیرامون شخصیتی به اسم مارکوس فینکس از سربازهای ائتلاف دولت منظم است که وظیفه دارد آخرین تلاش‌هایش را برای نابود کردن Locust Horde انجام دهد.

داستان دو بازی Gears of War 2 و Gears of War 3 که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ میلادی منتشر شده بودند نیز پیرامون همین وقایع انسانی و بیگانگان بوده است؛ اما نسخه بعدی‌اش با نام Gears of War: Judgment به نوعی پیش درآمدی بر محتوای کل داستان فرانچایز بود و روی شخصیتی دیگر به اسم دیمون برد، یکی از هم تیمی‌های قدیمی فینکس تمرکز دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون بازی Gears of War Remastered Collection و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش،‌ وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از مخاطبانی هستید که منتظر اخبار رسمی پیرامون بازی Gears of War Remastered Collection هستند؟ به نظر شما در صورت معرفی چنین محصولی، آیا تیم سازنده به خوبی از پس توسعه آن بر می‌آید یا با یک بازسازی سطحی دیگر از مجموعه‌ ارزشمندی روبه‌رو می‌شویم که کیفیت لازم را ندارد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا