بازی و سرگرمی

بازینامه | شایعه: بازی Project Q از استودیوی یوبی‌سافت در ماه‌های آینده ۳ آزمایش عمومی خواهد داشت

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده از رسانه Insider Gaming، بازی Project Q که یک محصول مبارزه‌ای سالنی شناخته می‌شود، از زمان آزمایش اولیه خودش با تغییرات گسترده و قابل توجه‌ای روبه‌رو شده است.

بازی Project Q از استودیوی بازی‌سازی و فرانسوی یوبی‌سافت، یک محصول PvP است که در سال گذشته به صورت رسمی رونمایی شده بود و ظاهراً آنطور که از گزارش‌های جدید به دست آمده، مراحل توسعه این محصول با پیشرفت ثابتی رو به جلو است.

بنا به صحبت‌های تام هندرسون، یکی از خبرنگاران معروف صنعت بازی‌های ویدیویی و افشاء کننده اطلاعات مربوط به استودیوها و عناوین آن‌ها، از رسانه Insider Gaming ( که یکی از رسانه‌هایی بود که پیش از رونمایی رسمی خبر از توسعه بازی Project Q داده بود)، این بازی میدانی در چند ماه‌ها آینده ۳ آزمایش عمومی برای تست تجربه مخاطبان برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اولین آزمایش عمومی تست گیم‌پلی در اواخر ماه جاری یعنی ژانویه برگزار خواهد شد. دومین مورد نیز در ماه آپریل و سومین مرحله از تست تجربه گیم‌پلی بازی Project Q نیز در ماه ژوئن ۲۰۲۳ انجام می‌شود. هر آزمایش به مدّت یک هفته به صورت رایگان در اختیار عموم مردم و بازی‌بازها قرار خواهد گرفته و البته نمی‌دانیم که محتوی گیم‌پلی شامل چه مسابقه یا رقابت‌هایی می‌شود؛ اما یک منبع نزدیک به استودیوی بازی‌سازی یوبی‌سافت فاش کر د که « تغغیرات قابل توجه‌ای » نسبت به آخرین آزمایش انجام شده روی گیم‌پلی بازی صورت گرفته است.

درحالی‌که کمپانی ناشر می‌گوید که بازی Project Q یک محصول بتل رویالی نیست، اما یکی از بخش‌های گیم‌پلی آن با نام Showdown شناخته می‌شود که در بطن گیم‌پلی آن می‌توانید تمام عناصر بازی‌های بتل رویالی را مشاهده و تجربه کنید ( طبق تصاویری که همین رسانه Insider Gaming منتشر کرده است). حالت دیگر قابل تجربه نیز Battle Zone نام دارد که شامل دو تیم از چهار بازیکن است که برای گرفتن امتیاز از تیم رقیب با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد و این مورد نیز در اولین مرحله تست بتای بازی Project Q در دسترس علاقه‌مندان بود.

بیشتر بخوانید ...   گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | پرسش و پاسخ اختصاصی گیمولوژی با رامی اسماعیل (بنیان‌گذار استودیو Vlambeer)

هنوز هیچ بازه‌ زمانی انتشاراتی برای بازی Project Q تعیین نشده است؛ چراکه استودیوی بازی‌سازی یوبی‌سافت اعلام کرد که در سال گذشته تازه مراحل اولیه توسعه محصول موردنظر شروع شده و با انتشار جهانی آن فاصله قابل توجه‌ای داریم.

این استودیوی بازی‌سازی چند محصول چندنفره رقابتی دیگر نیز در دست توسعه دارد که می‌تواند زودتر از بازی یادشده برای عموم بازی‌بازها منتشر شود که از مهم‌ترین آن می‌توانیم به بازی XDefiant و Pathfinder که یک محصول PvE است اشاره کنیم. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی بازی‌سازی یوبی‌سافت، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازی‌بازهایی هستید که همچنان مشتاق تجربه بازی Project Q از یوبی‌سافت هستند؟ به نظر شما آیا این بازی می‌تواند جنبه‌ها و استانداردهای تازه‌ای برای صنعت بازی‌های ویدیویی و مخاطبان آن تعریف کند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا