بازی و سرگرمی

بازینامه | بلوبر تیم: بازی Silent Hill 2 Remake تجربه بصری درجه یک خواهد بود

مچیک گلامب، تهیه کننده اصلی بازی Silent Hill 2 Remake از استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم، می‌گوید:« جلوه‌های بصری همیشه دست برتر استودیوی بلوبر تیم بودند و من مطمئن هستم که این موضوع در مورد بازی Silent Hill 2 Remake نیز ادامه خواهد داشت».

بازی Silent Hill 2 Remake از لحاظ داستان‌ سرایی هیچ مشکلی نخواهد داشت، چراکه ما با یک محصول بازسازی شده‌ای روبه‌رو هستیم که می‌تواند مثل گذشته روایتی بی نظیری داشته باشد، اما با توجه به فاصله زمانی زیادی که نسخه بازسازی شده با نسخه اصلی دارد، نباید این موضوع را به گونه‌ای عنوان کرد که سایر بخش‌های مهم این بازی از جمله جلوه‌های بصری و گرافیک نیز باید به همان اندازه نسخه اورجینال باقی بماند.

زاویه دوربین جدید روی شانه شخصیت، تغییرات در سیستم مبارزه و موارد بزرگ فنی دیگر از جمله تغییرات عمده و اساسی هستند که بلوبر تیم با کمک آن‌ها می‌خواهند بازی‌بازان را با شرایط تازه‌ای از مجموعه مواجه کنند. با توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی بازسازی کردن محصولات، ارتقاء سطح کیفی آن‌ها است؛ پس تیم سازنده چگونه می‌خواهد چنین چیزی را به مخاطبان ارائه کند؟

در گفت‌و‌گوی اخیر وب سایت گیمینگ بولت با مچیک گلامب، تهیه کننده اصلی بازی Silent Hill 2 Remake از استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم، او کمی بیشتر به چنین موضوهی اشاره کرد و اطمینان داد که درست همانند محصولات قبلی این استودیو که در همه زمینه‌ها از جمله عناصر فنی و بصری از اهمیت کیفیت زیادی برخوردار بودند و از نگاه منتقدین عالی عمل کردند، بازسازی این نسخه از مجموعه Silent Hill نیز یک تجربه بصری درجه یک خواهد بود.

بنا به صحبت‌های گلامب، تیم توسعه‌دهنده در طول این فرآیند بازسازی با مدیر هنری بازی اصلی و طراح هیولاهای مجموعه، یعنی ماساهیرو ایتو همکاری نزدیکی داشتند تا بافت‌ها و جزئیات بیشتری برای این موجودات خاطره‌انگیز وحشتناک طراحی کنند. گلامب در این مصاحبه به گیمینگ بولت توضیح داد:

به جرأت می‌توان گفت که جلوه‌های بصری همیشه دست برتر استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم بودند و من مطمئن هستم که این موضوع در مورد بازی Silent Hill 2 Remake نیز ادامه خواهد داشت. ما در ابتدای تولید، کارهای اساسی را با [ماساهیرو] ایتو انجام دادیم تا مطمئن شویم که با دیدگاه هنری خود برای بازی یکسان عمل می‌کنیم.
تیم‌های دو بعدی و سه بعدی ما بهترین‌ها در زمینه‌های تخصصی خود هستند، بنابراین می‌توانید انتظار تجربه‌ بصری درجه یک را داشته باشید. ما یک آزمایش خارجی اولیه انجام دادیم که بازخورد مثبتی داشت. واضح است که ما هنوز راه درازی در پیش داریم؛ اما من به آینده بسیار خوشبین هستم.

از گیم پلی تا داستان‌سرایی، بازی‌های استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم همیشه به دلایلی مورد استقبال بسیار خوب منتقدان و بازی‌بازها قرار نگرفته بودند، اگرچه طراحی هنری و گرافیکی که تیم سازنده انجام می‌دهد، همیشه مورد توجه بوده و در این زمینه نسبت به بازی Silent Hill 2 Remake می‌توانیم خیال راحتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید ...   بازی God of War Ragnarok +نسخه Favor Quality و Performance?

همانطور که بسیاری از طرفداران قدیمی مجموعه اذعان کردند، گرافیک برای تجربه بازی‌های Silent Hill بسیار مهم است؛ بنابراین تعهد مداوم استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم به آن جنبه از تجربه می‌تواند شرایط مساعدی را برای طرفداران تداعی کرده و ترس آن‌ها را نسبت به کیفیت نهایی آن محصول کمتر کند.

در طول مصاحبه یادشده، گلامب همچنین در مورد جنبه‌های مختلف توسعه بازی Silent Hill 2 Remake از جمله همکاری تیمی بین بلوبر تیم با کمپانی کونامی توضیح داد و گفت که تیم توسعه‌دهنده اصلی کونامی با ما از تأثیرات بازسازی بازی Resident Evil 2 و امکان کار کردنشان با ما روی موارد دیگر صحبت کردند. بازی‌های متعددی از مجموعه Silent Hill در آینده منتشر می‌شوند که اخبار آن‌ها در صورت انتشار، به دستتان خواهد رسید.

بازی Silent Hill 2 Remake هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم، و بسایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازی‌بازهایی هستید که پیش‌تر موفق به تجربه نسخه اصلی بازی Silent Hill 2 شده بودند و می‌خواهند در آینده به تجربه نسخه بازسازی شده آن نیز بپردازند؟ به نظر شما آیا استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم در آینده می‌تواند دستاورد جدیدی را به واسطه طراحی محصول فوق به دست آورد یا با یک شکست غم‌انگیز در این زمینه مواجه خواهیم شد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا