رمزارزها

ترامپ به اینستاگرام بازگشت؛ معرفی دومین مجموعه NFT

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده که سال گذشته میلادی از مجموعه کارت‌های NFT خود رونمایی کرده بود، اکنون دومین مجموعه از کارت‌های NFT خود را معرفی کرده است. همچنین ترا‌مپ برای معرفی کارت‌های خود، برای اولین‌بار در 2 سال گذشته از اینستاگرام استفاده کرده است.

دومین مجموعه از کارت‌های دیجیتال ترامپ درمجموع شامل 47 هزار NFT می‌شود (2000 مورد بیشتر از سری اول) که هر کدام از آن‌ها با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسند. مجموعه اول نیز با همین قیمت معرفی شده بود. در کارت‌های جدید نیز ترا‌مپ را در شخصیت‌ها و نقش‌های مختلفی می‌بینیم.

NFT ترامپ

ترامپ در شبکه اجتماعی Truth Social خود ضمن معرفی مجموعه جدید به دنبال‌کنندگانش، گفت که پس از «موفقیت بزرگ» مجموعه اول، اکنون قصد دارد تا موارد جدیدی را در دسترس کلکسیونرها قرار دهد. تمام کارت‌های NFT که ترامپ سال گذشته معرفی کرده بود، در کمتر از یک روز به ارزش 4.5 میلیون دلار فروخته شدند. باید دید فروش مجموعه دوم چگونه پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید ...   هم‌زمان با انتشار توکن پلتفرم Dark Horse ، BLUR به یک انقلاب در بازار ان اف تی تبدیل می‌شود

بازگشت دوباره ترامپ به اینستاگرام

NFT

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه NFTها باعث شدند تا ترامپ یک‌بار دیگر در اینستاگرام حضور پیدا کند و برای اولین‌بار پس از 5 ژانویه 2021 پست جدیدی منتشر کند. رئیس جمهور سابق آمریکا چهار پست جدید منتشر کرده که تمام آن‌ها به مجموعه NFT جدید مربوط می‌شوند. او در یکی از این پست‌ها، تصویری از خودش را به نمایش گذاشته (تصویر بالا) که در آن «ناقوس آزادی» را در دست دارد و پشت سرش، پرچم ایالات متحده دیده می‌شود.

متا در بهمن‌ماه سال گذشته حساب‌های دونالد ترامپ در اینستاگرام و فیسبوک را فعال کرد. این شرکت نیز مانند توییتر و سرویس‌های دیگر، حساب ترا‌مپ در پلتفرم‌های خود را در ژانویه 2021، پس از تمجید از شرکت‌کنندگان در شورش کنگره مسدود کرد. بنابراین تر‌امپ 2 ماه بعد از فعالسازی مجدد حساب اینستاگرام خود، از آن برای تبلیغ NFTهای خود استفاده کرده است.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا