کامپیوتر و سخت افزار

تاریخ رویداد Innovation 2023 اینتل مشخص شد، آیا Raptor Lake Refresh معرفی می شود؟

اینتل تاریخ اجرای رویداد Innovation 2023 خود را 29 سپتامبر (7 مهر) اعلام کرده است، اما حالا این سوال پیش خواهد آمد که آیا این شرکت پردازنده‌ی بعدی خود یعنی Raptor Lake Refresh را در طول همین رویداد معرفی خواهد کرد یا خیر؟ اتفاقی که با توجه به آنچه که در دوره‌ی قبلی رخ داده است، اصلا دور از انتظار نیست.

رویداد Innovation فراتر از یک معرفی ساده محصولات است

این شرکت هدف خود را از این رویداد برای جلب علاقه توسعه دهندگان (سخت افزار و نرم افزار)، معماری، مدیران فناوری، محققان و تأثیرگذاران تعیین کرده است. این یک رویداد معمولی برای معرفی محصولات آینده یک شرکت نیست، اما سخنرانی سال گذشته Innovation (که معمولاً در روز اول برگزار می‌شود) کل مجموعه محصولات اینتل، از Xeon، پردازنده‌های گرافیکی Arc گرفته تا سری Core مشتری را پوشش می‌داد. مهمتر از همه، پت گلسینگر در طول این رویداد از سری جدید 13th Core K رونمایی کرد.

تاریخ Innovation 2023 اینتل

بنابراین این رویداد یک زمان و فرصت عالی برای معرفی نسل بعدی سری Core، در قالب Raptor Lake Refresh است، که به عنوان سری چهاردهم نسل Core نیز شناخته می‌شود. هرچند که هنوز زمان دقیقی برای به روزرسانی Raptor تایید نشده است. با این حال، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که باید منتظر اخبار مرتبط به آن در اواخر سه ماهه سوم باشیم، که معمولاً زمانی است که اینتل سری K پردزانده‌های جدید خود را عرضه می‌کند.

همچنین این احتمال وجود دارد که اینتل به‌روزرسانی نقشه‌های راه خود را ارائه دهد و امیدواریم در مورد سری بعدی پردازنده‌های گرافیکی Arc با کد Battlemage نیز اطلاعات بیشتری منتشر شود، یا حداقل درباره +Alchemist اطلاعات بیشتری به ما بدهند.

تا این لحظه اینتل هنوز تایید نکرده که آیا Innovation 2023 امسال یک سخنرانی کلیدی خواهد داشت یا خیر، اما تاریخ آن برای ۱۹ تا ۲۰ سپتامبر تعیین شده است. در ضمن با توجه به آنچه که این روزها در صدر اخبار قرار دارد، می‌توان مطمئن بود که بخش مهمی از این مراسم به مبحث هوش مصنوعی اختصاص خواهد یافت. این رویداد به صورت حضوری در سن خوزه (ایالات متحده آمریکا) برگزار خواهد شد. با اجرای این رویداد گروه سخت افزار مگ نیز اطلاعات اعلام شده از سوی اینتل را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز